کد خبر : 63039

پشت پرده شوک استعفای دسته جمعی هیات مدیره استقلال

پشت پرده شوک استعفای دسته جمعی هیات مدیره استقلال

3 عضو هیات مدیره استقلال کناره گیری خود را اعلام کردند و در انتظار تعیین تکلیف وزیر ورزش برای باشگاه هستند.

به گزارش ورزش سه، استقلال طی روزهای گذشته در بحث مدیریتی چالش های زیادی را تجربه کرده است. از مدت ها قبل بحث اختلاف اعضای هیات مدیره با احمد مددی مدیرعامل باشگاه بر سر مسائل مختلف شنیده می شد اما بعد از دستگیری اسماعیل خلیل زاده رییس هیات مدیره به خاطر مسائل اقتصادی و شخصی اش حالا اختلافات در راس استقلال به یک چالش بزرگ تبدیل شده است.

حدود 10 روز پیش بود که اعضای هیات مدیره استقلال در جلسه خود مصوب کردند که ناصر فریادشیران از ریاست آکادمی باشگاه عزل شود . هیات مدیره این تصمیم را به خاطر برخی اقدامات عجیب تیم های پایه در دوران مدیریت فریادشیران اتخاذ کردند اما مددی مدیرعامل باشگاه زیر بار این موضوع نرفت و با اینکه برکناری فریادشیران در هیات مدیره مصوب شده بود، مددی او را برکنار نکرد.

همین مساله سرآغاز اختلافات بزرگ در راس باشگاه استقلال بود. حالا هیات مدیره و مدیرعامل مدت زیادی است با هم سر یک میز ننشسته اند و کار به جایی رسیده که 3 عضو هیات مدیره از سمت شان استعفا کرده اند.

با توجه به دستگیری خلیل زاده، حالا باشگاه استقلال فقط 3 عضو هیات مدیره به همراه یک مدیرعامل دارد. حجت نظری، حمیدرضا آصفی و مهدی عبدیان 3 عضو هیات مدیره استقلال هستند که نسبت به شرایط ناراضی اند و به همین خاطر از سمت شان استعفا کرده اند تا وزیر ورزش در این خصوص تصمیم گیری کند.

ظاهرا این 3 عضو هیات مدیره استقلال اعلام کرده اند که دیگر حاضر نیستند با حضور احمد مددی به فعالیت شان ادامه بدهند.

 

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها