کد خبر : 62336

خطا روی مهدی قایدی پنالتی داشت؟

خطا روی مهدی قایدی پنالتی داشت؟

غلامعلی همیراد کارشناس داوری فوتبال کشورمان می‌گوید در دقیقه ۳ بازی دربی، هیچ خطای پنالتی روی مهدی‌قایدی داخل محوطه جریمه پرسپولیس صورت نگرفته است.

به گزارش خبر ورزشی - غلامعلی همیراد داور بین المللی پیشین فوتبال کشورمان در خصوص قضاوت بازی پرسپولیس و استقلال در گفتگو با خبر ورزشی گفت: در دقیقه ۳ هیچ خطایی توسط وحید امیری روی مهدی‌قایدی صورت نگرفت و دستور به ادامه بازی توسط اکبریان درست بود. همچنین در دقیقه ۴۸ توپ به داخل محوطه جریمه به سر مدافع پرسپولیس برخورد کرد و داور به درستی دستور به ادامه بازی داد و پنالتی نگرفت.

غلامعلی همچنین افزود: گل  آل کثیر به استقلال تحت هیچ شرایطی آفساید نبود و میلیچ مدافع آبی‌پوشان آفساید را پر کرده بود و این گل در شرایط سالم به ثمر رسید. همچنین در درگیری های پایان بازی اخراج فرجی از پرسپولیس به دلیل رفتار خشن درست بود و همچنین بهزاد غلامپور قانونا کارت قرمز دریافت کرد و باید هم به خاطر رفتار غیر ورزشی اخراج می‌شد.

کارشناس داوری فوتبال کشورمان گفت: تمام کارت های بازی به درستی داده شد و قضاوت اکبریان و کمک هایش را کم نقص دیدم اگرچه معتقدم بعضی وقت ها با بازیکنان عصبی دو تیم زیادی مماشات می کرد.

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
دیگر رسانه ها