کد خبر : 6206

پروژه بازار گرمی دو ستاره برای فریب برانکو لو رفت!

پروژه بازار گرمی دو ستاره برای فریب برانکو لو رفت!

در آستانه نقل و انتقالات و آغاز فعالیت پرسپولیس چند بازیکن با بازارگرمی قصد فریب سرمربی این تیم را داشتند.

به گزارش، ورزش 11 در طول روزهای گذشته و همچنین در آستانه آغاز  فصل نقل و انتقالات زمستانی شایعاتی پیرامون پیوستن بازیکنان به تیم‌های بزرگ انتشار می‌یابد که خود این شایعات باعث رقم خوردن اتفاقاتی دور از انتظار و پیوستن بازیکنان به تیم‌های دیگر می‌شود.

حسین مرادمند
حسین مرادمند

در همین راستا شایعات درباره پیوستن دو بازیکن به پرسپولیس بسیار داغ بوده است که گویا به هیچ‌وجه این دو ستاره مدنظر برانکو ایوانکوویچ نیستند و آن‌ها خود می‌خواهند با این بازارگرمی برانکو را فریب داده و به جمع شاگردان این سرمربی کروات اضافه شوند.

مدت‌هاست که نام مهرداد محمدی، مهاجم سرعتی سپاهان به عنوان گزینه اول برانکو برای حضور در دفاع چپ پرسپولیس شنیده می‌شود اما با مشخص شدن لیست ارائه شده به باشگاه در روز گذشته برای خرید بازیکن، نامی از محمدی در این لیست وجود نداشت و بالطبع حضور او در پرسپولیس منتفی است.

مهرداد محمدی
مهرداد محمدی

یکی دیگر از این بازیکنان که اخبار فراوانی درباره حضور او در پرسپولیس به گوش رسید حسین مرادمند، مدافع مستحکم پدیده بود که نام او نیز مانند محمدی در لیست مدنظر برانکو نبوده است. دلالان و اطافیان این دو بازیکن قصد دارند با جوسازی و اخبار رسانه‌ها حضور این دو بازیکن را در پرسپولیس رونق بخشند تا به هدف نهایی خود دست یابند.

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها