کد خبر : 61319

شفر واقعا آلزایمر داشت؟

شفر واقعا آلزایمر داشت؟

صحبتهای جدید مهاجم سابق استقلال یک ماجرای قدیمی را دوباره سر زبان‌ها انداخت.

به گزارش فوتبالی، مرتضی تبریزی در بخشی از مصاحبه‌ای که دیشب در برنامه فوتبال برتر پخش شد، درباره وینفرد شفر به نکته بسیار قابل توجهی اشاره کرد و گفت: "آخر فصل بود و به هر حال ایشان من را گرفته بود. یک بار من را صدا زد و گفت و تبریزی پست تو چیه؟! گفتم جان؟!؟ گفتم تو من را گرفتی و نمی دانی که کجا بازی می کنم؟"

این موضوع باعث شد تا دوباره بحث‌ها درباره آلزایمر داشتن یا نداشتن سرمربی اسبق استقلال داغ شود. خبری که اولین بار در روزنامه خبرورزشی منتشر شد و این روزنامه در گزارشی به تاریخ 2 شهریور 97 به این مساله پرداخت و نوشت:" اولین بار این شایعه وقتی به گوش رسید که وینفرد شفر، فرهاد مجیدی را نشناخت. او که در امارات با فرهاد همکاری کرده بود، وقتی عکس خودش و مجیدی را دید، پرسید این که کنارم است، کیست؟ چند هفته بعد هم یکی از پیشکسوتان استقلال در محفلی خصوصی ادعا کرد شفر آلزایمر دارد و پسرش را به همین دلیل به تهران آورده که مراقبش باشد و مسائل مهم را به او یادآوری کند. این پیشکسوت مدعی بود؛ «سه بار به دیدار شفر رفتم و هر 3 بار شفر اسم من را پرسید و گفت: هر روز سر تمرین استقلال بیا و هر بار که روز بعد رفتم، من را نشناخت و پرسید این شخص کیست و برای چه سر تمرین ما می‌آید؟!"

بد نیست به این نکته هم اشاره کنیم که قبل از تبریزی، یکی دو بازیکن دیگر استقلال هم در صحبتهایی که با نزدیکانشان داشتند، ماجرای فراموشی مربی آلمانی را تائید کرده بودند و گفته بودند کلا همه بازیکنان را نمی‌شناسد و اگر پسرش نبود و به او کمک نمی‌کرد، شاید هیچ کس را نمی‌شناخت. به گفته این بازیکنان، مربی آلمانی نام بازیکنانش را نمی‌دانست یا جابجا می‌گفت و حتی یک بار پس از پایان تنیس به فوتبال به مهدی رحمتی گفته بود تو بهترین مهاجم منی! برخی بازیکنان هم به این قضیه صحه گذاشته بودند که او همیشه مجید حسینی را با روزبه چشمی قاطی می کرد به روزبه می‌گفت مجید و به سی مجید می‌گفت روزبه! 

البته سن شفر بالا بود و کهولت سنی‌اش هم در این ماجرا و فراموشی تاثیر داشت اما در هر حال، صحبتهای دیشب تبریزی، دوباره این بحث را داغ کرد.

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها