کد خبر : 61087

ترکیب احتمالی استقلال برای دیدار با الاهلی

ترکیب احتمالی استقلال برای دیدار با الاهلی

استقلال تهران در اولین هفته از فصل جدید رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا باید به مصاف الاهلی عربستان برود.

به گزارش خبرورزشی - در اولین هفته از مسابقات لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۲۱ تیم استقلال به عنوان یکی از چهار نماینده ایران در این تورنمنت، از ساعت  ۰۰:۴۵ فردا باید در زمین شماره دو ورزشگاه ملک عبدالله برابر الاهلی عربستان قرار بگیرد.

الاهلی عربستان در حالی به این رقابت‌ها وارد شده است که لارنسیو ریجکامف از رومانیا به تازگی هدایت این تیم را برعهده و مصاف با استقلال اولین حضور او روی نیمکت این تیم متمول سعودی خواهد بود. تیم الاهلی در لیگ عربستان طی ۶ بار آخرش نتیجه را به رقبا واگذار کرده است و با سرمربی جدید برای برطرف کردن این آمار به مسابقات لیگ قهرمانان آسیا آمده است.

استقلال تهران با یک مصدوم یعنی داریوش شجاعیان و بدون محروم به رقابت‌های آسیایی رسیده است و محمد دانشگر سفر به جده را به دلیل مسائل انضباطی از دست داده است. سایر بازیکنان بذون مشکل در اختیار کادرفنی هستند که خبر بسیار خوبی برای فرهاد مجیدی است.

فرهاد مجیدی قصد دارد تیمش را به روشی هجومی به مصاف الاهلی عربستان بفرستد. به احتمال فراوان رشید مظاهری سنگربان اصلی استقلال مقابل الاهلی عربستان است و احمد موسوی، سیاوش یزدانی، محمدحسین مرادمند و محمد نادری چهار مرد اصلی خط دفاعی استقلال را تشکیل می‌دهند.

در خط میانی حضور وریا غفوری، مسعود ریگی و فرشید اسماعیلی تقریباً قطعی به نظر می رسد و نفر آخر احتمالاً میلیچ است که باید جلوتر از نادری بازی کند. در واقع در خط میانی مجیدی فقط روی یک نفر تردید دارد. البته آرش رضاوند هم برای بازی با الاهلی شانس دارند.

در خط حمله به احتمال فراوان دیاباته و قایدی زوج اصلی خط حمله شاگردان مجیدی را تشکیل می دهند و استقلالی ها امید بسیاری به گلزنی این دو نفر در بازی بامداد جمعه دارند.

استقلال به جز الاهلی عربستان باید با تیم‌های الدحیل قطر و الشرطه عراق هم بازی کند.

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها