کد خبر : 59959

کمالوند: بین من و مجیدی فقط یک اختلاف وجود دارد

کمالوند: بین من و مجیدی فقط یک اختلاف وجود دارد

فراز کمالوند درباره وضعیت استقلال گفت: خیلی سخت است که یک مربی در وسط فصل خودش را با تیم هماهنگ کند ولی با توجه به حضور سال گذشته فرهاد مجیدی در این تیم، خیلی خوب با بچه‌ها هماهنگ شدیم و توانستیم 3 برد پیاپی به دست آوردیم.

به گزارش تسنیم ، کمالوند در واکنش به سؤالی مربوط به اینکه پستش در استقلال مدیرفنی است یا کمک مربی، یادآور شد: مدیر فنی در فوتبال ایران وظایف نامشخصی دارد ولی می‌دانید که در همه جای دنیا این پست وجود دارد.

من و فرهاد مجیدی دوست هستیم و به تفکرات یکدیگر آشنایی داریم. بین ما فقط یک اختلاف وجود دارد و آن هم این است که اسم من «فراز» است و اسم او فرهاد؛ البته موهای من هم مقداری سفید شده است.

وی درباره اعتراض استقلال به داور دیدار با ماشین سازی گفت: هرچقدر فشار را روی داوران برداریم آنها بهتر کار می‌کنند. اشکان خورشیدی می‌توانست یک ضربه پنالتی برای ما بگیرد اما هر مربی ممکن است اشتباه کند و داور هم امکان دارد دچار اشتباه شود. همه باید کمک کنیم تا باعث رشد فوتبال‌مان شویم. الان شرایط سخت است و ما باید در عربستان با الاهلی بازی کنیم. خبر رسیده که از تماشاگر هم می‌توانند استفاده کنند. این یک کار نابرابر و ناعادلانه است.

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها