کد خبر : 59385

چه شد که مهدی ترابی امروز برای پرسپولیس بازی نکرد

چه شد که مهدی ترابی امروز برای پرسپولیس بازی نکرد

در شرایطی که یحیی گل محمدی امیدوار به سود بردن از مهدی ترابی برابر نفت آبادان بود، عدم دریافت مجوز مانع از تحقق این خواسته شد تا ترابی از روی سکوها شاهد بازی تیمش باشد.

به گزارش ورزش سه، مهدی ترابی که بعد از فسخ قرارداد با العربی قطر بار دیگر به ایران بازگشته و قرارداد خود را با پرسپولیس به امضا رساند، بعد از گذشت دومین هفته از دور برگشت همچنان دبرای حضور در ترکیب این تمی ناکام مانده است. مشکلات مربوط به مطالبات ماریو بودیمیر و در ادامه شکایت سوشا مکانی و بسته ماندن پنجره نقل و انتقالاتی این باشگاه باعث شد تا مهدی ترابی در این بازی از روی سکوها شاهد نمایش هم تیمی هایش باشد.

یحیی گل محمدی امیدوار بود با حضور این بازیکن در آبادان و پیگیری موضوع مربوط به شکایت سوشا مکانی از این باشگاه و محرومیت سرخپوشان، آنها بتوانند مجوز بازی ترابی را بگیرند اما در نهایت این اتفاق رقم نخورد تا رونمایی از ترابی در ترکیب این تیم همچنان به تعویق بیفتد.

باید دید در دیدار آتی پرسپولیس آیا مدیران این تیم قادر خواهند بود با بستن پرونده جاری در کمیته تعیین وضعیت، شرایط همراهی ترابی و دیگر خریدهای احتمالی این تیم را دریافت کنند یا خیر.

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها