کد خبر : 58511

عکس | یاغی پرسپولیس در آرام ترین روز زندگی اش

عکس | یاغی پرسپولیس در آرام ترین روز زندگی اش

بهروز رهبری فرد دوست صمیمی علی انصاریان بود که هنوز نتوانسته با درگذشت رفیق قدیمی اش کنار بیاید.

به گزارش "ورزش سه"، بهروز رهبری فرد امروز خیلی بی سر و صدا در پست دفاع راست تیم منتخب سرخابی بازی کرد و جالب اینکه عباس قانع گزارشگر بازی در طول نیمه اول این مسابقه حتی یکبار هم نام او را نبرد!

رهبری فرد که به همراه علی انصاریان دو بازیکن متعصب تیم فوتبال پرسپولیس در دهه هفتاد بودند، به هیچ مهاجمی نزدیک محوطه جریمه پرسپولیس باج نمی دادند؛ حتی اگر مجبور می‌شدند سرشان را جلوی پای بازیکنان تیم حریف بگذارند.

 

 

کاپیتان سابق پرسپولیس امروز در شروع بازی و در ترکیب تیم منتخب سرخابی در کنار خاکپور دو بازیکنی بودند که مراسم شروع بازی را در کنار داوران انجام دادند.

بهروز اما امروز و در دیدار منتخب سرخابی ها مقابل منتخب 98 هیچ نشانی از آن روزهای یاغی گری و سرکشی در تمرینات و بازی های تیم ملی و باشگاه پرسپولیس نداشت؛ او که در میان 11 بازیکن اصلی وارد زمین شده بود، چند باری در سمت راست خط طولی ورزشگاه آزادی صاحب توپ شد ولی بدون معطلی به نزدیک ترین بازیکنی که در کنار او وجود داشت، پاس می داد و دوباره از جریان بازی خارج می شد.

احتمالا امروز بهروز رهبری فرد که سال های زیادی را در ترکیب تیم های مختلف در ورزشگاه آزادی بازی کرده، سخت ترین یا یکی از سخت ترین روزهای خودش را در این ورزشگاه پرخاطره سپری کرد؛ جایی که زمانی همراه با علی انصاریان وارد زمین می شد و گاهی هم با هم با آمبولانس راهی بیمارستان می شدند ولی حالا دیگر نه علی انصاریانی هست و نه مهرداد میناوند....

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها