کد خبر : 58358

حمله عجیب به مهدی طارمی

حمله عجیب به مهدی طارمی

ژرژ ژسوس سرمربی اسپانیایی تیم بنفیکا در نشست خبری شب گذشته اش، به انتقاد از بازیکنانی پرداخت که با کوچکترین برخورد قصد دارند از داور پنالتی بگیرند.

به گزارش ورزش سه ، مهدی طارمی حالا یکی از پنالتی گیرترین بازیکنان دنیاست؛ کسی که چند سال پیش با پیراهن پرسپولیس، ماهرانه از داوران پنالتی گرفت و بعد به قطر و پرتغال رفت و مدافعان اروپایی را نیز مجاب کرد که روی او در داخل محوطه جریمه خطا کنند. منتقدانی که در ایران او را به «فریب» متهم می‌کردند، پس از این که مهارت مهاجم ایرانی تیم ریوه آوه و پورتو در مقابل داور ویدیویی را دیدند، ناچار به تحسین توانایی وی شدند اما حالا سرمربی تیم بنفیکا در نطقی دو دقیقه ای، به این ماجرا پرداخته و بدون اشاره به نام مهدی طارمی، از بازیکنانی که با بزرگ نمایی در محوطه جریمه جنجال درست می‌کنند، انتقاد کرده است.

ژرژ ژسوس که در ابتدای فصل علاقه ای به خرید آقای گل لیگ پرتغال، مهدی طارمی نشان داد و حالا با هر گلی که او در پورتو می‌زند، با ملامت طرفداران تیمش مواجه می‌شود، در نشست خبری شب گذشته اش در این خصوص گفت: «بازیکنان باید مزخرف گفتن را تمام کنند، وقتی به آن ها یک ناخن می‌زنی، طوری رفتار می‌کنند که انگار با چوب به آن ها ضربه زده ای!»

به نظر می‌رسد این اعتراض تند ژرژ ژسوس علاوه بر بازیکنان لیگ فوتبال پرتغال، طرفداران و مربیان این لیگ را هم شامل می‌شود که از نظر سرمربی بنفیکا بیش از حد به داور اعتراض می‌کنند و قصد تاثیرگذاری روی او را دارند.

مهدی طارمی مهاجم ایرانی تیم پورتو این فصل ۵ پنالتی برای تیمش گرفته و در این زمینه زبده ترین فوتبالیست لیگ پرتغال محسوب می‌شود.

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها