کد خبر : 57602

رمزگشایی حسین ماهینی از علت تعویض پیراهن با ستاره استقلال

رمزگشایی حسین ماهینی از علت تعویض پیراهن با ستاره استقلال

بازیکن سابق پرسپولیس درباره حاشیه ایجاد شده درخصوص تعویض پیراهنش با مهدی قایدی گفت: من این پیراهن را برای خود نمی خواستم.

به گزارش خبرآنلاین؛ حسین ماهینی بازیکن سایپا درباره درگذشت مهرداد میناوند و شرایط علی انصاریان گفت: خیلی سخت است که بگویم مهرداد از بین ما رفته و یک شوک بزرگ برای همه بود. او همیشه سرتمرین می آمد و یک پرسپولیسی صد آتیشه بود و به قول خودش به عنوان یک هوادار کنار ما بود. رابطه خوبی با او داشتیم.

او ادامه داد: شب بستری شدن مهرداد، من به علی زنگ زدم و او گفت من خوبم و مشکلی نیست اما فردا اعلام شد که او هم بستری شده است.

ماهینی درباره شرایط مهدی طارمی در اروپا و باشگاه پورتو نیز گفت: تقریبا دو سه روز یک بار با مهدی طارمی صحبت می کنم و واقعا شرایط خوبی دارد و حقش هم است. او در کنار سردار بهترین مهاجم ایران است و واقعا سختی و زحمت زیادی کشید. برای تیم پورتو بازی کردن واقعا کار بزرگی است. روزهای ابتدایی حضورش در اروپا بازی نمی کرد و کمی ناراحت بود اما حالا همه چیز خوب است.

او درباره تعویض پیراهنش با مهدی قایدی بعد از بازی با استقلال گفت: من پیراهن او را برای خودم نمی خواستم. دوست برادر من خیلی استقلالی است و قبل از بازی به من زنگ زد که اگر می شود پیراهنم را با مهدی قایدی یا محمد دانشگر عوض کنم و بعد از بازی هم این را به قایدی گفتم و پیراهنش را گرفتم.

ماهینی درپاسخ به این سوال که چه زمانی قصد خداحافظی از فوتبال را دارد، گفت: من فعلا می خواهم فوتبال بازی کنم و حالا حالاها هستم. من نه چاق می شوم و نه لاغر و شرایط بدنی خوبی دارم.

بازیکن و کاپیتان سابق پرسپولیس درباره تیم سابق خود نیز گفت: من بازیکن سایپا هستم اما همیشه هوادار پرسپولیس باقی می مانم. من هم از پرسپولیس طلب دارم و از پارسال هنوز طلب دارم. ته دلم قصد شکایت ندارم اما می خواهم در فضای دوستانه حل شود.

 

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها