کد خبر : 57576

ناگفته های گل به خودی استقلال مقابل نفت مسجد سلیمان

ناگفته های گل به خودی استقلال مقابل نفت مسجد سلیمان

نفت مسجدسلیمان یکی از عجیب ترین گل های این دوره از رقابت های لیگ بیستم را وارد دروازه استقلال کرد.

به گزارش "ورزش سه"، استقلال که برای حفظ صدرنشینی خود در لیگ برتر راهی مسجدسلیمان شده است، در نیمه نخست دیدار مقابل نفت مسجدسلیمان حملات جسته و گریخته ای را روی دروازه حریف ایجاد کرد ولی در رسیدن به گل ناکام بود.

در دقیقه 32 این دیدار، یک کرنر برای نفتی ها شکل گرفت که نیما انتظاری این ضربه را به روی دروازه ارسال کرد. سیدحسین حسینی که پس از 10 هفته درون دروازه استقلال قرار گرفته بود، قصد داشت این توپ را یک ضرب مهار کند ولی ناگهان توپ از دستان او سر خورد.

در ادامه تلاش حسینی برای بیرون کشیدن توپ قبل از ورود به دروازه بی نتیجه بود و کمک داور این دیدار با حرکت به سمت میانه میدان، اعلام کرد که این توپ از خط دروازه رد شده تا  گل بخودی عجیب حسینی، تیم میزبان را از آبی پوشان پیش بیندازد.

در رقابت های امسال لیگ برتر، علیرضا حقیقی نیز روی پرتاب بلند و سریع نادری اوت انداز پیکانی ها مرتکب اینگونه اشتباهی شده بود تا آمار گل بخودی های دروازه بانان در لیگ بیستم بیشتر شود.

حسینی که پس از هفته ها درون دروازه استقلال قرار گرفته بود و امیدوار بود با درخشش در این دیدار جایگاهش را از رشید مظاهری پس بگیرد، با عملکردی که روی گل نفتی ها داشت، احتمالا از بازی های بعد دوباره بر روی نیمکت تیمش بنشیند و شاهد حضور مظاهری درون قفس توری استقلال باشد.

البته حسینی در این دیدار نیز بدشانس بود چرا که دقایقی پس از گل بخودی که به ثمر رساند، با یک شروع مجدد فوق العاده، مهدی قایدی را صاحب یک موقعیت تک به تک کرد ولی ضربه قایدی به تیر دروازه برخورد کرد تا حسینی از ثبت یک پاس گل محروم شود.

حسینی در لیگ قبل نیز در شهرآورد رفت تهران با بدشانسی مواجه شد و ضربه مهدی عبدی پس از برخورد به تیر دروازه، به بدن او اصابت کرد و وارد دروازه استقلال شد تا تک گل دربی تهران نیز یک گل بخودی به نام حسینی ثبت شود و او تاکنون در زمان حضور در درون چارچوب تیمش، دوبار به اشتباه دروازه تیمش را باز کرده است.

 

 

 

 

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها