کد خبر : 57243

رونمایی از دفاع وسط جدید پرسپولیس

رونمایی از دفاع وسط جدید پرسپولیس

مدافع چپ پای پرسپولیس بعد از یک سال دوری از میادین اکنون شانس حضور در ترکیب اصلی را با توجه به مصدومیت و محرومیت مدافعان میانی این تیم را به دست آورده است.

به گزارش ورزش سه، محمد انصاری که به دلیل عمل جراحی رباط صلیبی نزدیک به یک سال از میادین دور بوده و در دیدارهای این تیم به میدان نرفته، اکنون در شرایط ویژه ترکیب این تیم، احتمالا برابر آلومینیوم شانس همراهی تیم را به دست بیاورد.

سیدجلال حسینی به دلیل مصدومیت همسترینگ و محمدحسین کنعانی زادگان به دلیل محرومیت، دو مدافع میانی تخصصی پرسپولیس در‌ این فصل محسوب می‌شوند که دیدار برابر آلومینیوم را از دست داده‌اند. هرچند تلاش کادرپزشکی برای رساندن سیدجلال حسینی به دیدار این تیم مقابل آلومینیوم در‌ اراک همچنان ادامه دارد.

اکنون طی تمرینات دو روز اخیر، تست‌های آمادگی و هماهنگی لازم روی محمد انصاری برای حضور احتمالی این مدافع چپ پا در‌ ترکیب اصلی همچنان ادامه دارد و باید دید در فاصله ۳ روز مانده به این بازی، یحیی در نهایت چه تصمیمی برای این پست اتخاذ خواهد کرد.

آخرین بازی انصاری در ترکیب پرسپولیس مربوط به دیدار برگشت فصل گذشته مقابل استقلال است که با تساوی ۲-۲ دو تیم همراه شده است.

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها