کد خبر : 55935

جریمه میلیاردی پرسپولیس به مهاجم گل نزن

جریمه میلیاردی پرسپولیس به مهاجم گل نزن

اینکه هرازگاهی حکم یک پرونده شکایت از باشگاه هایمان در فیفا به ایران برسد به عادتی تکراری تبدیل شده که گویی سر فوتبال را هر بار بیشتر از قبل به زیر آب فرو می برد!

به گزارش مشرق – هنوز یک هفته از تلخی اتفاقات فینال لیگ قهرمانان آسیا برای باشگاه پرسپولیس نگذشته بود که خبر صدور حکم دیگری علیه این باشگاه از راه رسیده و مشکلی بر انبوه مشکلات قبلی پرسپولیس افزود و اینگونه که به نظر می رسد سرخپوشان باید مبلغی را هم روی پاداش فینال لیگ قهرمانان آسیا بگذارند تا پرونده شکایت خارجی‌ها را ببندند!

ماریو بودیمیر مهاجم کروات پرسپولیس که در نیم فصل دوم لیگ هجدهم برای این تیم بازی می‌کرد، مدتی قبل برای دریافت مطالبات خود از باشگاه به فیفا شکایت کرده بود که پرونده مورد اشاره به دادگاه حکمیت ورزش ارجاع داده شد.

بازیکنی که با درخواست برانکو ایوانکوویچ در دوران مدیرعاملی ایرج عرب به این باشگاه آمد و با عقد قرارداد یک سال و نیمه در نیم فصل لیگ برتر هجدهم به پرسپولیس پیوست و در ۱۰ بازی به مدت ۶۸۶ دقیقه به میدان رفت. مهاجمی که تنها یک گل در دیدار با پارس جنوبی جم زد و پرسپولیس آن دیدار را با نتیجه ۰-۱ برنده شد. او ۴ بار هم در لیگ قهرمانان آسیا برای پرسپولیس به زمین رفت و تنها یک گل در دیدار با پاختاکور زد و نتیجه بازی ۱-۱ تمام شد.

فوتبالیستی که در همان نیم فصل مورد انتقاد بسیاری از کارشناسان فوتبالی قرار داشت و خیلی ها به نحوه حضورش در نوک پیکان خط حمله پرسپولیس ایراد می گرفتند!

این بازیکن پس از پایان فصل به لیگ کرواسی و تیم لوکوموتیو زاگرب رفت و بلافاصله بابت عدم دریافت حق و حقوقش از پرسپولیس شکایت کرد. حالا و پس از قریب دو سال از آن زمان حکم این بازیکن که به گفته کارشناسان هیچ عایدی برای تیم پرسپولیس در دوران بازی کردن برای این تیم نداشت رسیده و پرسپولیس باید ۴۷۵ هزار دلار به اضافه هزینه جریمه دیر کرد بپردازد که چیزی حدود ۵۰۰ هزار دلار می شود.

طبق اعلام دادگاه CAS، این پرونده از روند دادرسی خارج شده و با این حساب، آخرین رای دفتر حل اختلاف فیفا به عنوان رای نهایی مورد قبول واقع می‌شود. فیفا برای پرسپولیس مهلت ۲ ماهه در نظر گرفته که در صورت پرداخت نشدن این مبلغ ، سه پنجره نقل و انتقالاتی پرسپولیس، بسته خواهد شد و در صورتی که عدم‌پرداخت پول ادامه یابد، پرونده به کمیته انضباطی ارجاع داده خواهد شد.

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها