کد خبر : 55921

فکری: با شرایط نابرابر به مصاف پرسپولیس می رویم

فکری: با شرایط نابرابر به مصاف پرسپولیس می رویم

محمود فکری، سرمربی تیم فوتبال استقلال در حاشیه تمرین امروز این تیم، با اصحاب رسانه به گفت‌وگو پرداخت.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، محمود فکری، سرمربی تیم فوتبال استقلال در حاشیه تمرین امروز این تیم گفت: بعد از بازی با ذوب آهن ۲ روز به تیم استراحت دادیم. با توجه به این که فاصله بازی با ذوب آهن و گل گهر بسیار زیاد بود، سعی کردیم تمرینات پر فشاری را پشت سر بگذاریم تا ایرادات برطرف شوند و بازی به بازی بهتر شویم. گل گهر تیم بسیار خوبی است و مربی خوش نام و با تجربه‌ای دارد. گل گهر بازیکنان و مدیریت خوبی دارد که مجموعه بسیار خوبی را تشکیل داده‌اند.

دیاباته بازیکن تاثیرگذاری است

او درباره وضعیت مصدومان تیم تصریح کرد: دیاباته تمرینات خود را شروع کرده است و در کار‌های تاکتیکی حضور دارد، اما سعی می‌کنیم آسیب نبیند و ریسک نکنیم؛ اما تمریناتش را دنبال می‌کند. دیاباته بازیکن تاثیرگذاری است و می‌تواند در هر بازی به ما کمک کند.

شاید استقلال زور کمتری دارد

فکری درباره تاریخ دربی پایتخت توضیح داد: همان زمان که پرسپولیس از فینال برگشت می‌توانست با ما بازی کند. اگر قرار باشد ما بازی بیشتری داشته باشیم، پس چه فرقی می کند؟ شاید زور ما کم است و استقلال زور کمتری دارد. قول دادند ما بازی نکنیم تا برابر پرسپولیس حاضر شویم.

برخی سناریو را از قبل چیده‌اند

سرمربی استقلال بیان کرد: برخی سناریو را از قبل چیده‌اند. من سال‌ها در این تیم بوده‌ام، اگر ما باختیم چه کنند، اگر مساوی کردیم به چه موضوعی بپردازند یا اگر بردیم چه کار باید انجام دهند! مگر تیم‌های دیگر کهکشانی بازی می‌کنند؟! ایراد این است که من انسان سالمی هستم.

فشارها روی مدیریت تاثیر می گذارند

وی در مورد این که آیا مدیریت باشگاه به او وقت داده است، بیان کرد: مدیریت حمایت می‌کند، اما این فشار‌ها روی مدیریت تاثیر می‌گذارند و تمرکز آن‌ها را بر هم می‌زند. هیچکدام از دوستان قبول نمی‌کنند و این فضای ناجوانمردانه را به وجود می‌آورند. اگر من امتیاز نمی‌گرفتم، می‌گفتند چرا امتیاز نمی‌گیرد. حالا که امتیاز گرفتیم، می‌گویند چرا خوب بازی نمی‌کنید.

ما قوم بنی اسرائیل شده‌ایم

او افزود: ما قوم بنی‌اسرائیل شده‌ایم و هر کاری می‌کنیم یک ایراد و بهانه‌ای گرفته می‌شود. من روحیه‌ای دارم که با تمام وجود برای تیمم تلاش می‌کنم. برای همه آن‌ها زمان قائل شده‌اند تا موفق شوند. با توجه به مشکلات ساختاری که در استقلال وجود دارد، زمان لازم است تا این مشکلات حل شوند. اگر من هم بروم و هر دوست دیگری بیاید تا ساختار درست نشود، مشکلات استقلال باقی خواهند ماند.

منصوریان دوست خوب ما است

فکری در خصوص صحبت‌های علیرضا منصوریان خاطرنشان کرد: تمام تلاشمان را می‌کنیم که مسائل مختلف تاثیری روی کار ما نگذارند. منصوریان دوست خوب ما است و روی دلسوزی این حرف‌ها را زده، شاید احساس کرده است اگر موضوعی مطرح شود، بهتر باشد. به کادر فنی خود کاملا اعتقاد دارم و مشکل خاصی نداریم. همه مشکلات ما به خاطر نبود زمان است. همه دوستان هم می‌دانند که یک تیم، ۶ تا ۸ هفته زمان لازم دارد تا آماده شود. ما زمان آماده‌سازی تیم را نداشتیم، خیلی از مشکلات دیگر هم بوده اند، اما ما صبوری کردیم و حرفی نزدیم. حرف که نمی‌زنیم، می‌گویند چرا حرف نمی‌زنید و حرف هم که می‌زنیم، می‌گویند چرا حرف می‌زنید!

هواداران ما چند فرقه هستند

سرمربی تیم فوتبال استقلال در پایان گفت: من جزء کسانی هستم که بیشترین آمار بازی در دربی را دارم. نه اولین بارم است می‌بازم و نه اولین بار است که می‌برم. در فوتبال برد و باخت وجود دارد و ایراد تیم ما، مشکل ساختاری است که برای حل آن نیاز به زمان داریم. قبول دارم برد و باخت در دربی خیلی برای هواداران مهم است و دوست دارند برنده باشیم، اما نباید استقلال را با تیم‌های دیگر مقایسه کنیم. استقلال چند سال است مشکلاتی را با خود حمل می‌کند، باید این مشکلات حل شوند و البته این مشکلات باید با کمک مجموعه استقلال حل شوند. یکی از ایرادات ما این است که طرفداران چند فرقه هستند، چون آن‌ها طرفدار تیم نیستند و طرفدار فرد هستند. این موضوع ما را اذیت می‌کند؛ اما اگر طرفداران، طرفدار تیم باشند و اگر همه بازیکنان، مربیان و مدیران و کسانی که در باشگاه استقلال کار کرده‌اند، پشت پرچم استقلال باشند، درست است. هیچ کدام از ما بزرگتر از نام استقلال نیستیم.

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها