کد خبر : 55858

گل پرسپولیس را سیامک نعمتی نزد

گل پرسپولیس را سیامک نعمتی نزد

دروازه‌بان تیم فوتبال نساجی قائمشهر گفت: خدا را شکر که بازیکنان ما و پرسپولیس در آن شرایط از زمین مسابقه سالم بیرون آمدند.

مهرداد طهماسبی در خصوص تساوی یک - یک نساجی برابر پرسپولیس در دیدار معوقه از هفته پنجم لیگ برتر فوتبال به تسنیم گفت: همه دیدند که این بازی در چه شرایطی برگزار شد و شدت بارش باران هم بسیار زیاد بود. تنها نکته مثبت مسابقه این بود که بازیکنان هر دو تیم سالم از زمین مسابقه بیرون آمدند و باید بابت این موضوع خدا را شکر کنیم. شرایط زمین چمن حرفی برای گفتن باقی نمی‌گذارد و همه دیدند اوضاع چگونه بود.

وی یادآور شد: در نیمه اول خیلی خوب بازی کردیم و موقعیتی هم به پرسپولیس ندادیم ولی در نیمه دوم فینالیست آسیا درصدد جبران بود و بازیکنانی مثل وحید امیری و احسان پهلوان هم به این تیم اضافه شده بودند. پرسپولیس تیم قدرتمندی است و این طبیعی بود که با فشار حملات تیم حریف، تا حدودی عقب‌نشینی کنیم. آنها از این شرایط استفاده کردند و در نهایت به گل رسیدند. زمانی که یک گل زدیم چند موقعیت خوب داشتیم که استفاده نکردیم ولی فکر می‌کنم تساوی عادلانه بود.

دروازه‌بان نساجی با اشاره به گل تساوی پرسپولیس تصریح کرد: گل پرسپولیس را سیامک نعمتی نزد و احمد نوراللهی زد. شوت نعمتی تبدیل به گل نمی‌شد و نوراللهی روی توپ تاثیر گذاشت و دروازه ما باز شد. تصور می‌کردم این گل آفساید است و حتی از داور هم پرسیدم ولی بعد از بازی که فیلم مسابقه را دیدم، متوجه شدم که آفساید نبود.

طهماسبی در خصوص اینکه اولین بازی‌اش را برابر پرسپولیس انجام داد و نمایش خوبی هم داشت، گفت: اگر بازی کنم نهایت تلاشم را انجام می‌دهم تا برای تیمم تاثیرگذار باشم.

 

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها