کد خبر : 55717

استراماچونی «شاید» در ایران؟

استراماچونی «شاید» در ایران؟

آندره آ استراماچونی کم کم می رفت تا از حافظه فوتبال ایران پاک شود اما خیلی ناگهانی دوباره دیروز در اخبار فوتبالی قرار گرفت. یا بهتر است بگوییم خودش را قرار داد.

برخلاف نیم فصل دوم و لیگ قهرمانان آسیا که سایه استراماچونی رو نیمکت مربیان استقلال افتاده بود، در این فصل نتایج خوبی که محمود فکری گرفته است، نام استراماچونی را از صفحات هواداری استقلال پاک کرد.

اما استراماچونی که پس از استقلال هنوز هدایت تیمی را به عهده نگرفته است، نشان داد که خوب بلد است خودش را به اخبار فوتبال ایران بازگرداند.

او این بار با پیام تبریکی که برای دستیارش در استقلال فرستاد، این گمانه زنی را مطرح کرد که ممکن است دوباره در فضای فوتبال ایران دیده شود.

 آندره‌‌آ استراماچونی با انتشار مطلبی در فضای مجازی تولد بهزاد غلامپور، مربی دروازه‌بان‌های سابق استقلال را تبریک گفت.مربی ایتالیایی نوشت: «سلام بهزاد! تولدت مبارک. بهترین‌ها را برای تو و خانواده‌ات آرزو می‌کنم. من و دخترم آرزو می‌کنیم تو را به زودی ببینیم. شاید در ایران. ان‌شاءالله.»

همین جمله آخر یعنی شاید در ایران، کافی بود تا این گمانه زنی مطرح شود که شاید استراماچونی پیشنهادی از ایران دارد. البته او بارها اعلام کرده که در ایران در تیمی غیر از استقلال کار نخواهد کرد!

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها