کد خبر : 55287

از نتیجه 3 بر صفر به سود پرسپولیس خبری نیست

از نتیجه 3 بر صفر به سود پرسپولیس خبری نیست

نتیجه دیدار پرسپولیس در برابر ذوب آهن قرار نیست 3-0 به سود تیم پرسپولیس اعلام شود و این خبر تنها یک شایعه است.

به گزارش ورزش سه، رسول کربکندی در این مورد به فارس گفت:«  تیم ما تیر نخورده ندارد، حالا این تیر را هم بزنند! اگر بعضی دوست دارند که بازی سه بر صفر شود بازی را سه بر صفر کنند! 4 هفته داوران پدر تیم ما را در آوردند بعد کرونا به جان‌مان افتاد و حالا هم اگر بعضی‌ها دوست دارند بازی با پرسپولیس سه هیچ شود این کار را انجام بدهند. ما هم نشسته‌ایم تا چه اتفاقاتی در سازمان لیگ و فدراسیون می‌افتد.»

اما این خبر غیر واقعی است. دیدار پرسپولیس در برابر ذوب آهن با نظر سازمان لیگ لغو شد همان طور که بازی پرسپولیس در برابر نساجی هم با اعلام سازمان لیگ برگزار نشد. زمانی نتیجه بازی از سوی کمیته انضباطی تعیین می شود که سازمان لیگ در این خصوص پرونده ای را تنظیم و در اختیار اعضای کمیته انضباطی قرار دهد اما با اعلام یکی از اعضای کمیته انضباطی این اتفاق صورت نگرفته است.

دیدار نساجی در برابر پرسپولیس با درخواست باشگاه تهرانی برای عدم سفر به قائمشهر و بازی نکردن در چمن مصنوعی لغو شد و از سویی دیدار سرخ ها در برابر ذوب آهن هم به دلیل حضور کرونایی ها در ترکیب تیم اصفهانی برگزار نشد و برگزاری این بازی می توانست خطراتی را از حیث ابتلا به کرونا را برای بازیکنان پرسپولیس ایجاد کند. این دو بازی جز دیدارهای معوقه پرسپولیس لحاظ و بعد از بازگشت این تیم از دوحه برگزار خواهد شد.

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها