کد خبر : 55148

قول خارج از عرف ۲ مدیر به بازیکن استقلال

قول خارج از عرف ۲ مدیر به بازیکن استقلال

ظاهرا ۲ تن از مدیران سابق باشگاه استقلال در باب مسائل مالی به بازیکن این باشگاه، قول خارج از عرف داده اند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، با توجه به درگیری لفظی میان احمد مددی، سرپرست باشگاه استقلال و فرشید اسماعیلی، مدیران فعلی باشگاه استقلال مدعی هستند که مسئولان سابق باشگاه قول پرداخت رقمی را به فرشید اسماعیلی در ابتدای فصل داده‌اند که اکنون پرداخت این پول باعث دردسر شده است.

مبلغ قراردادی که قبل از آغاز فصل با فرشید اسماعیلی منعقد شده، ۵ میلیارد و دویست میلیون تومان است و چکی هم از سوی نامداری به این بازیکن به رقم ۲ میلیارد و پانصد میلیون تومان پرداخت شده است.

اکنون باشگاه استقلال اعلام کرده رقم ۲ میلیارد و پانصد میلیون تومان بابت طلب پارسال و بخشی از قرارداد این بازیکن است؛ یعنی اسماعیلی پیش قرارداد فصل پیش روی خود را دریافت کرده است. در صورتی که اسماعیلی اعلام کرده است با من این طور صحبت شده که جدا از رقم قرارداد، ۲ میلیارد و پانصد میلیون تومان هم خارج از رقم قرارداد به من پرداخت شود.

اما مدیران فعلی مدعی هستند باشگاه استقلال نمی تواند خارج از قرارداد، مبلغی را پرداخت کند و باید دید اگر قولی به این بازیکن داده شده، منبع آن کجا بوده است. مدیر سابق باشگاه که به این بازیکن چنین قولی داده است، اکنون پاسخگو نیست تا مشخص شود ادعای کدام یک درست است.

سعادتمند پول و چک‌های دریافتی نامداری که به استقلال کمک می‌کرده را در لیست درج کرده و چک اسماعیلی هم جزء مبالغی است که به باشگاه داده شده و از رقم قرارداد او محسوب می‌شود و این رقم بابت هدیه به این بازیکن پرداخت نشده است.

ظاهرا جواب این معما نزد نوروزی مدیر سابق اقتصادی استقلال، سعادتمند و اسماعیلی حواهد بود تا روشن شود که ماجرا از چه قرار بوده است.

اسماعیلی ادعا دارد نوروزی و سعادتمند قول داده‌اند این رقم پرداخت شود، اما مدیران فعلی مدعی هستند رقم پرداخت شده خارج از قرارداد است و این موضوع ربطی به نامداری ندارد و این که می‌گویند هدیه داده است، درست نیست.

 

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها