کد خبر : 55014

خطر ورود استقلال به بحران مدیریتی در صورت مدیرعاملی سرپرست فعلی

خطر ورود استقلال به بحران مدیریتی در صورت مدیرعاملی سرپرست فعلی

نام گزینه‌های مختلفی برای مدیرعاملی باشگاه استقلال مطرح شده است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، پس از برکناری احمد سعادتمند از مدیر عاملی باشگاه استقلال، احمد مددی به عنوان سرپرست این باشگاه انتخاب شد. قرار بود وزارت ورزش و جوانان خیلی زود مدیر عامل جدید استقلال را مشخص و معرفی کند.

با گذشت چند ماه از سرپرستی احمد مددی همچنان مدیر عامل جدید این باشگاه انتخاب نشده و ماندگاری مددی در این پست و البته سمت مدیر عاملی که احتمالا در آینده به او واگذار می‌شود باعث ناراحتی اعضای هیئت مدیره باشگاه استقلال شده است.

اعضای هیئت مدیره استقلال علاقه‌ای به حضور مددی در راس مدیریت این باشگاه ندارند و در صورتی که جایگاه مددی در استقلال تثبیت شود بعید نیست برخی از اعضای هیئت مدیره استعفا یا کناره گیری کنند.

شنیده می‌شود مددی دست نشانده وزارت ورزش به عضویت هیئت مدیره استقلال نیز در می‌آید تا انتخاب مدیرعامل استقلال به سال ۱۴۰۰ کشیده شود.

با اختلافات و تنش‌هایی که در هیئت مدیره استقلال رخ می‌دهد و جای تعجب دارد که چرا وزارت ورزش و جوانان باعث می‌شود تا با انتخاب مددی، این باشگاه با مشکل مواجه شود.

جالب است بدانید نامداری که در بخش‌های مختلف از جمله پرداخت بدهی‌های استقلال پیش قدم شده عضویتش در این باشگاه در هاله‌ای از ابهام قرار دارد و در آن سو حمیدرضا آصفی نامش برای عضویت در هیئت مدیره استقلال بر سر زبان‌ها می‌افتد.

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها