کد خبر : 54848

آرمان رمضانی: با خودم عهد بستم جبران کنم

مهاجم تازه‌وارد پرسپولیس به خبرورزشی گفت: در پرسپولیس همه مثل کوه پشت هم هستند و همبازی یا بازیکن خود را رها نمی‌کنند. به نظرم رمز موفقیت پرسپولیس هم همین است.

به گزارش خبرورزشی، آرمان رمضانی مهاجم تازه‌وارد پرسپولیس در دیدار با شهر خودرو مشهد برای اولین بار در ترکیب اصلی تیمش قرار گرفت اما به رغم جنگندگی و سرزنی نتوانست در گل زدن هم موفق عمل کند.

این مهاجم بلندبالا و خوش‌اخلاق گیلانی یک بار دروازه خالی از دروازه‌بان شهر خودرو را کج دید و بار دیگر روی پاس امید عالیشاه در شرایطی تک‌به‌تک با ضربه‌ای عجیب توپ را به بالای دروازه حریف فرستاد!

پس از آن بازی سیل انتقادات به سمت رمضانی سرازیر شد و همبازیانش کمال کامیابی‌نیا، حامد لک، سعید آقایی، وحید امیری، علی شجاعی... و حتی مظاهر رحیم‌پور مربی بدنساز پرسپولیس استوری‌های مختلفی در حمایت از آرمان رمضانی در صفحه شخصی خود منتشر و از این مهاجم ناکام در بازی با شهر خودرو حمایت کردند. در همین ارتباط دقایقی با آرمان رمضانی همکلام شدیم. 

بعد از بازی با شهر خودرو همبازیانت حسابی برای تو سنگ تمام گذاشتند. 

همبازیانم با استوری‌های خود من را شرمنده کردند. ان‌شاءالله بتوانم در بازی‌های آینده جبران کنم. 

برخورد کادر فنی با تو چطور بود؟

عالی، انصافاً آقایحیی و مربیان پرسپولیس هم با حرف‌های روحیه‌بخش خود من را شرمنده کردند. با خودم عهد بستم جبران کنم. 

البته در بازی با شهر خودرو مشهد خوب جنگیدی و سر زدی و فقط در گلزنی...  

در پرسپولیس باید بهترین عملکرد خود را نشان بدهی. باید بهترین باشی و هر روز بهتر از دیروز. 

فکرش را می‌کردی آن دو موقعیت را گل نکنی؟

هنوز هم باورم نمی‌شود. با این حال خدا را شکر می‌کنم پرسپولیس ۳ گل زد و برنده شد وگرنه خودم را نمی‌بخشیدم. 

فوتبال همین است. بهترین مهاجمان ایران و جهان هم موقعیت خراب می‌کنند. فرصت برای گلزنی وجود دارد چون تازه هفته پنجم بازی‌هاست. البته بازی شما با نساجی هم لغو شد.

این تصمیم مسئولان بوده و من خیلی نمی‌توانم راجع به آن صحبت کنم. 

یحیی گل‌محمدی بر لزوم تمرینات اختصاصی گلزنی تأکید کرده بود. 

هر چه آقایحیی بگوید درست است. آقای گل‌محمدی یک مربی بزرگ و کارنامه‌دار است که خودش بازیکن بزرگی بوده و خیلی خوب ما را درک می‌کند. در تمرینات هم خیلی با ما مهاجمان کار می‌کند و امیدوارم زحمات ایشان را جبران کنیم. 

بزرگ‌ترین درس بازی با شهر خودرو برای آرمان رمضانی چه بود؟

اینکه متوجه شدم در پرسپولیس همه مثل کوه پشت هم هستند و همبازی یا بازیکن خود را رها نمی‌کنند. به نظرم رمز موفقیت پرسپولیس هم همین است. 

پرسپولیس قهرمان آسیا می‌شود؟

چرا که نه؟ ما بهترین و جنگنده‌ترین تیم آسیا هستیم. کادر فنی و بچه‌ها از جان مایه گذاشتند تا به فینال برسیم و حالا نمی‌خواهیم بدون جام این مسابقات را به پایان برسانیم.

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها