کد خبر : 54518

این خط حمله پرسپولیس یحیی را پیر می کند!

این خط حمله پرسپولیس یحیی را پیر می کند!

با وجود برتری پر گل پرسپولیس مقابل شهرخودرو همچنان ضعف در خط حمله این تیم مشهود است.

به گزارش خبرنگار ایلنا، پرسپولیس موفق شد در هفته چهارم لیگ برتر به برتری پر گل و قاطع 3 بر صفر مقابل شهر خودرو دست پیدا کند تا دوباره نشان از روزهای اوج این تیم دیده شود و این نتیجه در نهایت امیدواری در دل هواداران این تیم شکل داد.

با این وجود پرسپولیس هنوز خالی از اشکلاتی که در 4 فصل گذشته کمتر در این تیم دیده شده بود نیست و هنوز مشکلات زیادی وجود دارد که سرخپوشان و در رأس آنها یحیی گل محمدی را نگران می‌کند و یکی از آنها وضعیت خط حمله است.

پرسپولیس در هفته نخست و هفته سوم لیگ از گلزنی باز مانده بود و در هفته دوم هم با یک ضربه پنالتی از سوی سیامک نعمتی به گل رسید و امروز ها جلال حسینی مدافع و احمدنوراللهی و میلاد سرلکِ هافبک دفاعی گل های این تیم را به ثمر رساند و خط حمله نقشی در برتری این تیم نداشت.

در دقیقه 33 بازی بود که توپ و دروازه خالی در اختیار آرمان رمضانی، خرید فصل جدید سرخپوشان قرار گرفت ولی او از گل کردن همین موقعیت ساده هم عاجز ماند تا آه از نهاد یحیی گل محمدی بلند شود و در ناامیدترین حالت خودش نسبت به بازیکنان تهاجمی خود افسوس بخورد.

پرسپولیس پس از جدایی علی علیپور و مهدی ترابی به شکل واضحی در خط حمله قدرت و زهر فصل گذشته را ندارد و این موضوع در آستانه دیدار حساس فینال رقابت‌های آسیایی تبدیل به جدی ترین مشکل سرخپوشان شده است و باید دید کادرفنی راه حلی برای آن پیدا خواهد کرد یا نه.

 

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها