کد خبر : 54072

استقلال می‌خواست بین دو نیمه آرش برهانی را تعویض کند!

استقلال می‌خواست بین دو نیمه آرش برهانی را تعویض کند!

تعداد زیاد اعضای کادر فنی استقلال موجب شده تا این تیم هنگام برگزاری مسابقات برای نیمکت‌نشین کردن آنها دچار دردسر شود.

به گزارش خبرورزشی، محمود فکری قبل از هر مسابقه باید از میان دستیارانش، یکی، دو نفر را انتخاب کند تا آنها را روی سکوها بفرستد. همین مسئله در جدال مقابل فولاد به یک سوژه عجیب و غریب بدل شد و آرش برهانی را به معنای واقعی کلمه سرگردان کرد. دستیار جوان محمود فکری که علاوه بر هدایت تیم امید استقلال، یکی از اعضای کادر فنی بزرگسالان نیز محسوب می‌شود در اهواز به نوعی میان سکو و نیمکت سرگردان شده بود و نمی‌دانست چه کار کند.

قبل از شروع مسابقه به سرپرست استقلال اعلام شد بابت مدرک مربیگری برهانی مشکلی در این هفته وجود ندارد و می‌تواند روی نیمکت بنشیند ولی استقلال باید تعداد مربیان خودش را کاهش بدهد و نفرات اضافی را به روی سکوها منتقل کند. در جلسه هماهنگی قبل از بازی فهرست کادر فنی آبی‌ها اعلام شد و نام آرش برهانی داخل آن قرار نداشت به همین خاطر عوامل اجرایی اجازه نیمکت‌نشین شدن ملی‌پوش اسبق کشورمان هنگام آغاز مسابقه را به او ندادند.

برهانی نیز بدون اعتراض روانه سکوها شد و کنار بازیکنان ذخیره قرار گرفت ولی در ابتدای نیمه دوم قصد داشت دوباره روی نیمکت بیاید که ناظر بازی مجدداً جلوی او را گرفت و تأکید کرد چون خود استقلالی‌ها نام آرش را عنوان یکی از مردان نیمکت‌نشین این مسابقه ارائه نکرده‌اند، نمی‌تواند اجازه حضورش در جمع نیمکت‌نشینان آبی را صادر کند. جالب اینکه استقلالی‌ها می‌خواستند در بین دو نیمه به نوعی یکی از مربیان خودشان را تعویض کرده و با فرستادن او به روی سکوها زمینه برای بازگشت برهانی را فراهم کنند ولی نماینده فدراسیون این مسئله را خلاف قانون دانست و با آن مخالفت کرد به همین خاطر برهانی بار دیگر روانه سکو شد و تا انتهای مسابقه آنجا ماند.

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها