کد خبر : 53860

سید جلال پول بیشتری طلب کرد

سید جلال پول بیشتری طلب کرد

کاپیتان پرسپولیس که در فصل جاری با جدایی شجاع خلیل‌زاده باید بار سنگینی در این سن و سال در خط دفاعی تیمش به دوش بکشد، خواهان افزایش مبلغ قراردادش شده است.

به گزارش خبرورزشی، سیدجلال حسینی در آخرین مصاحبه‌اش با خبرورزشی به نکته جالبی اشاره کرد و گفت: «بازیکن استقلال یا هر بازیکنی هر قراردادی می‌بندد نوش جانش! من اسمی نمی‌آورم ولی چرا تبعیض وجود دارد؟ چرا قراردادهای ۱۰ میلیاردی متعلق به تیم‌های دیگر است اما به پرسپولیس که می‌رسد بحث نظارت و حسابرسی را چماق می‌کنند! قرارداد من یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان است. مدیران پرسپولیس به ما گفتند نظارت روی تیم است و نمی‌توانند مبلغ بیشتری بپردازند. ما هم با این موضوع کنار آمدیم اما بعداً فهمیدیم سرکاریم!»

پیش‌تر هم شنیده بودیم که قرارداد کاپیتان پرسپولیس پایین‌تر از بازیکنان اصلی و حتی برخی جوان‌ترهای این تیم است. شنیدیم کاپیتان پرسپولیس که در فصل جاری با جدایی شجاع خلیل‌زاده باید بار سنگینی در این سن و سال در خط دفاعی تیمش به دوش بکشد، خواهان افزایش مبلغ قراردادش شده است.

شنیدیم روز دوشنبه گذشته سیدجلال حسینی در همین ارتباط جلسه‌ای با مدیران باشگاه پرسپولیس برای افزایش قراردادش داشته و قول‌هایی هم به او داده شده است. گفتنی است قرار است به زودی قرارداد مالی اعضای کادر فنی تیم پرسپولیس افزایش پیدا کند.    

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها