کد خبر : 52323

گلایه شدید امیر قلعه نویی از استقلال

گلایه شدید امیر قلعه نویی از استقلال

امیر قلعه نویی با گلایه شدید از مسئولان استقلال اعلام کرد در باشگاه استقلال آنطور رفتار می‌شود که انگار او پیشکسوت این باشگاه نیست.

به گزارش ورزش سه، امیر قلعه نویی در مصاحبه‌ای با رادیو ایران در خصوص بازگشتش به تیم استقلال و حواشی ایجاد شده در این خصوص سخن گفت.

قلعه نویی که از مسئولان باشگاه استقلال ناراحت بود در این مصاحبه عنوان داشت استقلالی ها می توانستند برای رقابت های آسیایی از او کمک بگیرند اما دستور رسیده که نباید با قلعه نویی کار کرد. 

تبریک به مربیان جوان لیگ بیستم

من خدمت مربیان جوان، آقای فکری، نویدکیا و رحمتی که تازه به چرخه مربیگری اضافه شدند تبریک می‌گویم. نیاز است که یک نسل از مربیان وارد چرخه شوند، انشالله بتوانند مثل زمانی که بازی می‌کردند در عرصه مربیگری هم موفق باشند. ما نگاه فوتبالی داریم و باید به دنبال زیبایی‌های فوتبال باشیم. همه تیم‌ها تلاش می‌کنند و نتیجه دست خداست. برای ما هیچ حساسیتی وجود ندارد و فقط به دنبال قشنگی‌های فوتبال هستیم.

دستور داده‌اند به قلعه نویی زنگ نزنند

اجازه بدهید من درباره استقلال صحبت نکنم چون گویا من جزو پیشکسوت‌های استقلال نیستم. توجه داشته باشید که من 22 سال در استقلال هم بازی کردم و هم مربیگری و در بدترین شرایط از دسته 3 و نهمی جدول هم کنار استقلال بودم. در این 5 سال این همه مدیرعامل آمد و رفت حتی یک نفر‌شان به من زنگ نزدند و حال مرا نپرسیدند. گویا مدیران بالادستی گفته‌اند که روی اسم قلعه‌نویی خط قرمز بکشند. اصلا بحث پیشنهاد نیست به من حتی زنگ هم نزدند. زمانی که استقلال می‌خواست در لیگ قهرمانان آسیا حضور پیدا کند، من مسئولیت هیچ تیمی را نداشتم و حداقل به عنوان یک مشاور هم از من نظر نخواستند. به خاطر همین من درباره استقلال هیچ وقت صحبت نمی‌کنم و برای آقای فکری هم آرزوی موفقیت می‌کنم. به مدیران استقلال دستور دادند که به قلعه‌نویی نه حق دارید زنگ بزنید و نه حال او را بپرسید. من نمی‌دانم چه کسی دستور داده و علاقه‌ای هم ندارم بدانم.

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها