کد خبر : 51771

3 بازیکن در رادار سرمربی جدید استقلال

3 بازیکن در رادار سرمربی جدید استقلال

نقل و انتقالات استقلال در شرایطی انجام شد که این تیم کادرفنی موقت داشت و حالا محمود فکری سرمربی جدید این تیم باید جذب بازیکن را تکمیل کند.

در این میان روزبه چشمی نیز از استقلال جدا شده است. آرش برهانی که به عنوان دستیار محمود فکری به استقلال آمده است در خصوص بازیکنان مورد نظر کادرفنی جدید توضیحاتی ارائه کرد.

برهانی درخصوص تیم استقلال و بازیکنان جدیدی که جذب تیم شده اند، گفت: تیم استقلال تکمیل نشده است و چند بازیکن خوب به تیم جذب شده اند و مهم ترین اتفاقی که بعد از یک دهه برای استقلال رخ داد، این بود که اکثر بازیکنان توانستند تمدید کنند که جزو اتفاقات نادری بود که برای استقلال رخ داد. چند نفر از بازیکنان خوب لیگ بر حسب نیاز جذب شدند و احتمالا یکی دو بازیکن دیگر با نظر آقای فکری جذب خواهند شد.

مربی استقلال از علی کریمی ، سعید واسعی و مهدی مهدی پور به عنوان بازیکنانی نام می برد که استقلال خواهان به خدمت گرفتن آنها است.

برهانی در مورد آخرین وضعیت علی کریمی گفت: باشگاه خواهان کریمی است و ایشان فعلا در اردوی تیم ملی حضور دارد. خود علی هم می داند که باشگاه چقدر به او علاقه دارد. صد در صد برنامه باشگاه بر روی حفظ کریمی است محمود خان روی ایشان نظر دارند. علی از لحاظ فنی بازیکن خیلی ویژه ما است و باشگاه تمام تلاشش را می کند تا او را حفظ کند.

برهانی در مورد اقدام باشگاه برای جذب سعید واسعی و مهدی مهدی پور توضیح داد: ظاهرا آقای واسعی قراردادش را با پیکان فسخ کرده است ولی باشگاه استقلال هنوز بابت درست بودن این فسخ مطمئن نیست. این دو نفر استقلالی بوده و از لحاظ فنی مورد تأیید کادرفنی تیم هستند. باشگاه به دنبال جذب این دو نفر است. 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها