کد خبر : 50591

واکنش باشگاه استقلال به خبر جدایی چشمی و فسخ قرارداد دیاباته

واکنش باشگاه استقلال به خبر جدایی چشمی و فسخ قرارداد دیاباته

محمدحسین زرندی ، مدیر رسانه‌ای باشگاه استقلال گفت: روزبه چشمی در اردوی استقلال بوده و با هیچ تیم قطری مذاکره نکرده است. وی در ادامه گفت : نامه دیاباته به باشگاه رسیده اما تاریخ برای ۹ شهریور است و اگر مهلت ۱۵ روز را حساب کنیم، می‌شود ۲۴ شهریور. بخشی از مطالبات دیاباته پرداخت شده و او در اردوی استقلال است. فکر نمی‌کنم مشکل خاصی باشد.

به گزارش پارس فوتبال ، محمدحسین زرندی مدیر رسانه‌ای باشگاه استقلال درباره اینکه این موضوع مطرح شده که چشمی پیشنهاد دارد و یا دیاباته پولش را می‌خواهد، عنوان کرد:

هم در هتل اول و هم هتل دومی که مستقر شدیم، تیم به معنای واقعی در قرنطینه بوده و پلیس جلوی در است بنابراین کسی اجازه ورود و خروج ندارد. در این شرایط گفتند چشمی با یک تیم قطری وارد مذاکره شده، وقتی به او گفتم تعجب کرد و گفت من پایم را بیرون نگذاشته‌ام چطور مذاکره کرده‌ام. تلفنی هم نمی‌شود مذاکره کرد. چشمی با استقلال قرارداد دارد.

زرندی همچنین درباره وضعیت دیاباته، خاطرنشان کرد:

بله این نامه به باشگاه رسیده اما تاریخ برای ۹ شهریور است و اگر مهلت ۱۵ روز را حساب کنیم، می‌شود ۲۴ شهریور. بخشی از مطالبات دیاباته پرداخت شده و او در اردوی استقلال است. فکر نمی‌کنم مشکل خاصی باشد.

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها