کد خبر : 50400

الکس نوری با یک دستیار جذاب در استقلال؟

الکس نوری با یک دستیار جذاب در استقلال؟

به نظر می رسد کار بازگشت استراماچونی به استقلال را باید تمام شده دانست.

شاید برای بسیاری از هواداران استقلال باور پذیر نباشد که هیاهوی بازگشت استراماچونی برای هیچ بوده باشد. هر چند هنوز هیچ چیز قطعی نشده است اما سایت ورزش سه الکس نوری را به عنوان گزینه قطعی استقلال معرفی کرده است.

به این ترتیب نه استراماچونی بلکه الکساندر نوری قرار است جایگزین فرهاد مجیدی باشد. از آنجا که الکساندر نوری دورگه بوده و پدرش ایرانی است مشمول قانون ممنوعیت به کارگیری مربی و بازیکن خارجی جدید نمی شود. او همچنین سابقه مربی گری در بوندس لیگا را دارد و این می تواند یک پشتوانه روانی برای راضی کردن هواداران استقلال باشد.

سایت ورزش سه در این زمینه نوشت: مساله ای که حضور نوری را جذاب تر می‌کند، دستیاری فریدون زندی است. زندی که سابقه بازی در استقلال را دارد و خاطرات خوبی برای هواداران آبی پوش برجای گذاشته، چند سالی است کلاس های مربیگری را پشت سر گذاشته و حتی مدتی است در تیم های پایه در آلمان کار می‌کند. در صورتی که نوری سرمربیگری استقلال را قبول کند، زندی دستیار اول او خواهد بود تا یک زوج رویایی تشکیل شود. ضمن اینکه از آرش برهانی به عنوان دیگر دستیار نوری در صورت حضور در استقلال نام برده می‌شود.

ارسال نظر
نظرات کاربران
دیگر رسانه ها