کد خبر : 50382

سکوت استراماچونی در مورد استقلال شکست / امروز بشدت غمگینم!

سکوت استراماچونی در مورد استقلال شکست / امروز بشدت غمگینم!

سرمربی ایتالیایی سابق استقلال نسبت به اخبار منتشر شده درباره عدم توافقش با مدیران این باشگاه واکنش تندی نشان داد.

به گزارش ورزش سه، با اینکه اخبار پرتعدادی درباره عدم توافق آندره آ استراماچونی با مدیران استقلال به گوش می‌رسد این مربی ایتالیایی با انتشار یک استوری اینستاگرامی نسبت به موضوعات مطرح شده واکنش تندی نشان داد.

استراماچونی در استوری اینستاگرامش نوشت:

امروز بشدت عصبانی‌ام. "به‌نظر می‌رسد" که فدراسیون مجوز کار را صادر نکرده {درحالیکه } من هرگز پیشنهادی را رد نکرده‌ام چون پیشنهادی در کار نبوده است.

آبی دوستان! من عشق و علاقه شما را حس می کنم و می خواهم حتما بدانید که این احساس، برای همیشه دو طرفه است. 

من امروز به شدت غمگین ام.

این مربی ایتالیایی در شرایطی مذاکره با مسئولان استقلال را به طور کلی تکذیب کرده که مدیران این باشگاه بعد از فینال حذفی از مثبت پیش رفتن مذاکرات حرف زدند و طی روزهای گذشته نیز بارها در مصاحبه های خود روی بازگشت استراماچونی تاکید داشتند.

در این بین هواداران استقلال نیز بسیار امیدوار شده بودند تا استراماچونی به ایران برگردد و بار دیگر روی نیمکت تیم شان بنشیند. حتی آنها یک طوفان توییتری به راه انداختند و هشتگ «استراماچونی را برگردانید» را در فضای مجازی ترند کردند تا بسیار نسبت به بازگشت این مربی علاقه نشان بدهند. 

از این رو مدیران استقلال همچنان بر مواضع خود تاکید می‌کردند اما طی یکی دو روز گذشته ناگهان اخباری درباره عدم توافق با مربی ایتالیایی منتشر شد و حتی گفته شد که مدیران استقلال وارد مذاکره با الکساندر نوری مربی ایرانی- آلمانی شده اند.

 

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها