کد خبر : 50255

علی کریمی جانشینش در استقلال را نام برد

علی کریمی جانشینش در استقلال را نام برد

استقلال در یارگیری و تمدید قرارداد بازیکنان بسیار خوب و سریع عمل کرد. شاید تنها نقطه تاریک این روند، عدم تمدید قرارداد علی کریمی و جدایی قطعی شده او باشد.

به گزارش ورزش سه، علی کریمی بعد از دو فصل موفق در جمع استقلالی ها در حالی امسال تبدیل به مهم ترین خروجی این باشگاه شد که هواداران آبی پوش همچنان امیدوارند او را در رقابت های آسیایی در جمع بازیکنان ببینند و البته این موضوع در بین مسئولان باشگاه هم وجود دارد و به همین دلیل اسم او به عنوان یکی از نفرات حاضر در لیست آسیایی قید شد.

علی کریمی عقیده دارد با جدایی اش از استقلال تغییری در تیم اتفاق نمی افتد و بازیکنان باکیفیت و خوب دیگری در استقلال هستند که می توانند جایش را پر کنند. از مسعود ریگی و آرش رضاوند گرفته تا فرشید باقری که همه آنها بازیکنان باکیفیتی هستند.

او در بخش از صحبت هایش با خبرنگار ما می گوید: «اصلا موضوع جدایی بازیکنان از باشگاه و حضورشان در یک لیگ خارجی و بحث فروش نفرات یک مساله طبیعی در تمام باشگاه های دنیا است و نبایداین را در ایران اینقدر بزرگ کنیم. مثلا رونالدو از رئال مادرید جدا می شود و آب از آب تکان نمی خورد. چون بازیکنانی که کنارش بودند مسئولیت بیشتری روی دوش آنها قرار می گیرد و شروع به درخشش بیشتر می کنند. من مطمئن هستم این موضوع در استقلال هم رخ خواهد دادو قول می دهم آرش رضاوند امسال بازیکنی متفاوت تر از آن چیزی که تصورش را بکنید خواهد بود. من مطمئن هستم جدایی ام لطمه ای به استقلال نخواهد زد.»

آرش رضاوند

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها