کد خبر : 49624

حرف های تاریخی لژیونر پرسپولیسی به رسول پناه در برنامه تلویزیونی

حرف های تاریخی لژیونر پرسپولیسی به رسول پناه در برنامه تلویزیونی

علیرضا بیرانوند دروازه بان سابق باشگاه پرسپولیس به صورت تلفنی در برنامه فوتبال برتر در مورد مشکلات پیش آمده در رابطه با قراردادش با پرسپولیس مواردی را مطرح کرد و در ادامه به شدت نسبت به صحبت های مهدی رسول پناه مدیرعامل باشگاه پرسپولیس واکنش نشان داد و گفت: آقای رسول پناه! باشگاه پرسپولیس برای امثال شما خیلی بزرگ است و شما اصلا نمی توانید آنجا را اداره کنید. چون آدم رکی هستم با شما رک صحبت میکنم.

به گزارش پارس فوتبال ، علیرضا بیرانوند دروازه بان سابق باشگاه پرسپولیس به صورت تلفنی در برنامه فوتبال برتر در مورد مشکلات پیش آمده در رابطه با قراردادش با پرسپولیس مواردی را مطرح کرد و در ادامه به شدت نسبت به صحبت های مهدی رسول پناه مدیرعامل باشگاه پرسپولیس واکنش نشان داد و گفت:

آقای رسول پناه! باشگاه پرسپولیس برای امثال شما خیلی بزرگ است و شما اصلا نمی توانید آنجا را اداره کنید. چون آدم رکی هستم با شما رک صحبت میکنم.

وی ادامه داد:

من گفتم که باشگاه آنتورپ به شما نامه زده و گفته اگر شما می خواهید علیرضا بیرانوند را تا پایان فصل نگه دارید چون قرارداد ما از ۱۱ تیر با آقای بیرانوند شروع می شود و باید ماهانه ۴۱ هزار یورو به او پول بدهیم، شما باشگاه پرسپولیس به جای ما پولش را پرداخت کنید. من به آقا افشین گفتم که باشگاه آنتورپ این را از من و باشگاه پرسپولیس خواسته، من مشکلی ندارم، قبول می کنم و می مانم. شما هم قبول کنید. من این ۴۱ هزار یورو ماهانه را از شما نمی گیرم، همان مبلغ قرارداد خودم را پرداخت کنید. من فقط می خواهم بمانم و فصل را با پرسپولیس به پایان برسانم.

پی نوشت: گفتنی است با وجود جذب بازیکنانی که دیروز در فصل نقل و انتقالات به پرسپولیس پیوستند ،  هواداران این تیم با توجه به فسخ قرارداد مهدی ترابی ، جدایی علیرضا بیرانوند ، احتمال محرومیت این باشگاه به جهت تاخیر در پرداخت مطالبات برانکو به عملکرد مسئولان حال حاضر از جمله رسول پناه و البته مدیران قبلی این باشگاه انتقادات فراوانی دارند.

 

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها