کد خبر : 49543

زمزمه خروج این 3 بازیکن از استقلال در حرف های مدیرعامل

زمزمه خروج این 3 بازیکن از استقلال در حرف های مدیرعامل

بر اساس صحبت های مدیرعامل استقلال می‌توان نتیجه گرفت این باشگاه محسن کریمی و مرتضی تبریزی را برای فصل بعد نمی‌خواهد.

به گزارش ورزش سه، از جمع بازیکنان کنونی استقلال 8 بازیکن بودند که قراردادشان در پایان فصل جاری به پایان می‌رسد و مدیران باشگاه از مدت ها قبل اعلام کردند برای تمدید با آنها اقدام کرده‌اند. در این باره تاکنون از جمع 8 نفره ای که قراردادشان تمام می‌شد، داریوش شجاعیان دو سال دیگر با آبی پوشان تمدید کرده و بقیه نفرات مانده‌اند.

از این رو شب گذشته احمد سعادتمند مدیرعامل استقلال در گفت و گو با برنامه فوتبال برتر اعلام کرد قرارداد روزبه چشمی، علی کریمی، محمد دانشگر و فرشید اسماعیلی به زودی تمدید خواهد شد اما حرفی درباره فرشید باقری، محسن کریمی و مرتضی تبریزی که 3 بازیکن دیگری هستند که قراردادشان تمام خواهد شد نزد.

با این تفسیر به نظر می‌رسد مسئولان استقلال برای فصل اینده علاقه ای به حفظ فرشید باقری، مرتضی تبریزی و محسن کریمی ندارند. این درحالی است که تبریزی در استقلال رباط صلیبی اش پاره شده و پیش از این صحبت های زیادی درباره تمدید قراردادش وجود داشت. همچنین محسن کریمی نیز طی ماه های گذشته مصدومیت های زیادی را تجربه کرده است.

فرشید باقری نیز در فصل نوزدهم لیگ برتر بیشتر نیمکت نشین بوده و اخیرا نیز به خاطر جر و بحث با یکی از مربیان استقلال از سوی فرهاد مجیدی کنار گذاشته شد اما قبل از دربی مورد بخشش قرار گرفت و برگشت.

با این حال باید دید طی روزهای آینده و بعد از فینال حذفی چه اتفاقاتی درباره تمدیدی های استقلال رخ خواهد داد.

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها