کد خبر : 49348

سعادتمند: بازگشت استراماچونی؟ کذب است!


سعادتمند: بازگشت استراماچونی؟ کذب است!

احمد سعادتمند مدیرعامل استقلال می‌گوید فقط برای حل مسائل مالی با آندره‌آ استراماچونی دیدار کرده‌اند و شایعه بازگشت این مربی صحت ندارد.

به گزارش خبرورزشی،  احمد سعادتمند، مدیرعامل باشگاه استقلال ضمن تکذیب مذاکره برای بازگرداندن آندره‌آ استراماچونی، درباره جلسه با مربی پیشین آبی‌پوشان توضیح داد.

سعادتمند در این باره گفت: «ما 6 مرداد،‌ ششمین جلسه هیئت مدیره بود و پرونده استراماچونی را روی میز گذاشتیم و هیئت مدیره بنده را به سفر فوری ایتالیا برای تعامل و تخفیف از جرایم فیفا از شکایت استراماچونی ملزم کردند. ما با مدیرکل امور بین‌الملل هم تماس حاصل کردیم تا این سفر ممکن شود. سفر ما 4 روز طول کشید. مکاتبات ما با سفارت آغاز شد و برای بنده دعوت‌نامه از طرف وکیل اول آقای استراماچونی رسید. در آن موقع نه تاریخ دربی مشخص بود و نه معلوم بود که ما سپاهان را می‌بریم یا خیر. این که من با یک نیتی قبل از دربی به ایتالیا رفتم، حرکت جالبی نیست.»

سعادتمند درباره این شایعه که گفته می‌شود قصد بازگرداندن استراماچونی را دارند، بیان کرد: «سفر مصوبه هیئت مدیره بوده است، ما صحبت‌های زیادی با وزارت ورزش انجام دادیم اما هیچ قصدی درباره آوردن آقای استراماچونی نبوده است. من به خاطر منافع باشگاه به اروپا رفتم نه این که استراماچونی را برگردانم. در بندی که ایشان شکایت کرده است، کل قرارداد دوساله باید پرداخت شود و غرامت‌های قابل توجهی در این بندها قید شده است. بعد از رای فیفا باشگاه فیفا ملزم است کل قرارداد را پرداخت کند. شما اگر جای من باشید، توان پرداخت 2 تا میلیون یورو در هفت روز را دارید؟ واقعا ما سفر سختی را داشتیم و بیش از 5 جلسه برگزار کردیم. 140 هزار دلار در حساب و کتاب مطالبات استراماچونی گم شده است.»

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها