کد خبر : 48756

پرونده پرشایعه انتقال سردار آزمون بسته شد

پرونده پرشایعه انتقال سردار آزمون بسته شد

بر خلاف اخبار مخابره شده در هفته های اخیر سردار آزمون زنیت را ترک نمی کند و باز هم شاهد حضور او در فوتبال روسیه خواهیم بود.

به گزارش ورزش سه، در هفته های اخیر اخبار متعددی پیرامون سردار آزمون وجود داشت که با ترک تیم زنیت به یک تیم بزرگ تر ملحق خواهد شد؛ البته این اتفاق در گذشته به دفعات رخ داده بود اما تصمیم مهاجم تیم ملی هم چنان برای ادامه حضور در فوتبال روسیه است. این فصل نگاه تیم های اروپایی به سردار جدی تر شد به این خاطر که او در تیم زنیت به عنوان آقای گلی رقابت ها دست پیدا کرد و از سویی جام قهرمانی بر بالای سر برد. 

تمرینات تیم زنیت آغاز شده و سردار آزمون هم یکی از بازیکنان حاضر در تمرین است. سرگئی سماک سرمربی تیم زنیت در این باره می گوید بازیکنان خارجی که در تمرین حاضر شده اند بدین معنی است که ما آنها را می خواهیم و اردوی تیم را ترک نمی کنند. 

اصرار زنیت به حفظ سردار آزمون طبیعی است به این خاطر که تیم در ماه های آینده درگیر لیگ قهرمانان اروپا خواهد شد و بدون شک سردار با گل های خود در این لیگ می تواند آورده های بیشتری برای تیم روسی داشته باشد. از سویی گلزنی سردار در این رقابت ها موجب افزایش قیمت فروش او شود؛ در این صورت زنیت می تواند در تعطیلات زمستانی اقدام جدی تری برای فروش مهاجم تیم ملی فوتبال ایران انجام دهد. 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها