کد خبر : 48720

مصونیت فرهاد مجیدی از کجا آب می‌خورد؟

مصونیت فرهاد مجیدی از کجا آب می‌خورد؟

فرهاد مجیدی با خیال آسوده در حال تغییرات زیر پوستی در تیم فوتبال استقلال است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، فرهاد مجیدی می‌داند که استقلال این روز‌ها نیاز به آرامش دارد، اما در عین حال نیم نگاهی هم به اهداف فصل آینده دارد.

حضور فرهاد در استقلال به واسطه قدرتی فراتر از باشگاه شکل گرفته است و این را خود مدیران هم می‌دانند. گروهی که فرهاد را برای استقلال مناسب دانستند، پای تغییرات و خانه تکانی فرهاد هم نشسته اند، چرا که آن‌ها برای فرهاد برنامه ریزی دارند و آینده استقلال را در پیاده کردن اهدافشان توسط سرمربی جوان و مجبوب می‌بینند.

قرار است باند‌های فشار و عوامل رکود تیم متلاشی شوند و چه کسی بهتر از فرهاد که بتواند این سیاست‌ها را پیاده کند؟ در اولین گام برخی بازیکنان دوباره پایشان به استقلال باز می شود و حاشیه ساز‌ها خواهند رفت.

استقلال برای بازگشت به روز‌های اوج، حمایت فراتر از باشگاه نیاز داشت که آن هم مهیا شده است. حامیان فرهاد گروهی هستند که در فوتبال قدرت مطلق محسوب می‌شود. شنیده‌ها از جدایی ۲ بازیکن سرشناس در راستای همین اهداف خبر می‌دهد که به دلیل برخی از ملاحظات نام آن‌ها را افشا نمی‌کنیم.

قرار است سعید عزت اللهی را به استقلال بیاورند و یکی از بزرگان رفته، دوباره جایگاهش در استقلال را بعد از ۲ سال دوری پس بگیرد و یک مدافع، وینگر توانمند قرار است از دیار نصف جهان به ترکیب استقلال اضافه شود.

همه این اتفاقات در حالی است که فرهاد در استقلال مخالف زیاد دارد، از تدارکات تیم گرفته تا بازیکن و...اما راه فرهاد برایش نوشته شده است و نویسندگان می دانند از حضور فرهاد در استقلال چه می‌خواهند. مدیران باشگاه این گروه را خوب می‌شناسند، اما توان برابری با تصمیماتشان را ندارند.

شاید دربی جام حذفی برای ماندن یا رفتن فرهاد از لحاظ فوتبالی تعیین تکلیف کند، اما حضور فرهاد در استقلال و بقای او از جایی تعیین شده که نتایج نمی‌تواند تصرفی در ماندن یا رفتنش داشته باشد.

سیاست فرهاد این روز‌ها با حمایت همین گروه قدرتمند پیاده می‌شود و شاید تنها مانعش خصوصی سازی باشد که فرهاد را از رویای شیرین استقلال جدا کند.

 

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها