کد خبر : 47841

اعلام پنالتی به نفع استقلال اشتباه بود

اعلام پنالتی به نفع استقلال اشتباه بود

مظفری زاده کارشناس داوری فوتبال درباره قضاوت حیدری در بازی استقلال و سپاهان توضیحاتی را ارائه کرد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، سعید مظفری زاده کارشناس داوری فوتبال کشورمان درباره قضاوت بیژن حیدری در بازی استقلال و سپاهان اظهار کرد: داور به درستی در دقیقه ۳۸ تکل بی ملاحظه آرش رضاوند بر روی حریف را با کارت زرد جریمه کرد. حیدری در صحنه درگیری بی مورد وریا غفوری و امید نورافکن به خوبی واکنش نشان داد و اخطار به هر ۲ بازیکن داد. به هر حال این تصمیم خوبی برای کنترل بازی و جلوگیری از درگیری‌های بیشتر بود.  

او ادامه داد: آرش رضاوند بازیکن استقلال در یک خطای بی ملاحظه و با زدن دست به صورت نورافکن بازیکن سپاهان داور را مجاب کرد که به او کارت زرد بدهد که این اخطار صحیح بود که منجر به اخراج این بازیکن شد.  

مظفری زاده بیان کرد: دیباته مهاجم استقلال در کورس با مصلح در دقیقه ۵۰ با انداختن پا  روی مصلح خطا کرد. به هر حال  داور با این صحنه فاصله داشت و زاویه دید مناسبی نداشت و دچار اشتباه شد و خطای بازیکن سپاهان  را گرفت و به اشتباه اعلام پنالتی به نفع استقلال  کرد.  

کارشناس داوری بیان کرد: عارف غلامی در دقیقه ۵۵ بدون خطا توپ مهاجم سپاهان را زد که داور برای ادامه بازی تصمیم درستی گرفت. در دقیقه ۸۹ تصمیم تیم داوری برای اعلام ضربه کرنر به نفع سپاهان درست نبود.  در دقیقه ۹۴ برخورد حسینی با قربانی مهاجم سپاهان خطا نبود و ادامه بازی تصمیم درستی بود.  

 

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها