کد خبر : 46904

بازیکنان استقلال امیدوار به کسب سهمیه

بازیکنان استقلال امیدوار به کسب سهمیه

بازیکن تیم فوتبال استقلال گفت: بازیکنان و کادرفنی استقلال به کسب سهمیه لیگ قهرمانان آسیا امیدوار هستند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، علی کریمی بازیکن تیم فوتبال استقلال در خصوص شرایط این تیم اظهار داشت: در روز‌های گذشته تمرینات خوبی را انجام دادیم و بازیکنانی که تست کرونای آن‌ها مثبت بود و ۲ هفته‌ای پیش ما نبودند، دوباره به تمرینات اضافه شدند. مجموعه تیم کامل‌تر شده است و پیش از بازی مقابل صنعت نفت برای کسب هر ۳ امتیاز آماده می‌شویم. در جدول رده بندی ششم هستیم و یک بازی عقب افتاده داریم و امیدوارم در آینده به رده‌های بالای جدول نزدیک شویم.

او در خصوص کمرنگ شدن شانس قهرمانی استقلال گفت: به خاطر اختلاف امتیاز زیادی که با صدر جدول داشتیم همان موقع شروع مجدد رقابت‌ها هم قهرمانی دور از ذهن بود و با توجه به اینکه در بازی‌های نخست نتایج خوبی نگرفتیم  امیدواریم که در پایان، رده دوم و سهمیه آسیا را به دست بیاوریم.

کریمی در خصوص احتمال ابتلای دوباره بازیکنان استقلال به ویروس کرونا گفت: امکان آلوده شدن بازیکنان و تیم‌های دیگر زیاد است و تدبیر لازم در این خصوص را ما نباید اتخاذ کنیم و این کار، به مسئولان ارتباط دارد. نمی‌دانم که بازی‌ها تا چه تاریخی قرار است ادامه داشته باشد و چه تاریخی قرار است لیگ بعدی آغاز شود. امیدوارم تفکر خوبی پشت این کار باشد.

او درمورد بسته شدن پنجره نقل و انتقالات باشگاه استقلال گفت: همه بچه‌ها این موضوع را دیروز متوجه شدند، اما مدیرعامل باشگاه اعلام کرد که با پرداخت بدهی‌ها، امکان باز شدن پنجره وجود دارد.

 

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها