کد خبر : 46105

پیش بازی پرسپولیس - شاهین؛ پرواز به سوی قهرمانی؟

پیش بازی پرسپولیس - شاهین؛ پرواز به سوی قهرمانی؟

پرسپولیس با یحیی گل محمدی شانس بسیار زیادی برای چهارمین قهرمانی متوالی خود در لیگ برتر دارد.

به گزارش فوتبالی، در فاصله 8 هفته مانده به پایان مسابقات، پرسپولیس با فاصله ی 10 امتیازی نسبت به نزدیک ترین حریف خود، حاشیه امنی برای خود ایجاد کرده و روزهای باقیمانده را آسوده تر از سایر رقبا سپری می‌کند. 

تاریخ سازی سید جلال و عبدی : حسینی با حضور مقابل پیکان، به رکورد 438 بازی در لیگ برتر رسید و با پشت سر گذاشتن مربی فعلی نارنجی‌ پوشان سایپا، به دومین بازیکن با رکورد بیشترین بازی در لیگ برتر دست یافت. سید مهدی رحمتی با 467 بازی لیگ برتری از این حیث رکوردار است. از طرفی مهدی عبدی، مهاجم سرخپوشان با دبل‌ مقابل پیکان توانست لقب جوان‌ترین بازیکن تاریخ پرسپولیس در لیگ برتر را به دست آورد که با 21 سال سن، موفق به زدن دو گل در لیگ برتر شده است.

ماموریت سخت کریمیان: پس از قطعی شدن جدایی میشو از تیم شاهین، مهرداد کریمیان 38 ساله مسئولیت بسیار مهمی را برعهده گرفته و در هفته های باقیمانده برای بقای این تیم ریشه دار جنوبی در لیگ برتر خواهد جنگید. همچنین دارکو دراژیچ کروات نیز به عنوان دستیار او به کار فنی اضافه شد. 

تقابل‌های لیگ برتری پرسپولیس و شاهین: دو تیم تا به حال 7 بار در لیگ برتر مقابل هم قرار گرفتند که سهم پرسپولیس 4 برد و سهم شاهین از این بازی ها، 2 برد بوده است. 

نتیجه بازی هفته گذشته: پرسپولیس با نتیجه 3-1 مقابل پیکان به برتری رسید و شاهین مقابل نفت مسجد سلیمان، 2_2 متوقف شد. 

نتیجه بازی رفت: سرخپوشان در بازی رفت یکی از سنگین ترین شکست های فصل را برای بوشهری ها رقم زدند و با نتیجه 5-0 به پیروزی رسیدند. 

وضعیت در جدول‌: پرسپولیس با 50 امتیاز در صدر جدول قرار دارد و شاهینِ 17 امتیازی، تیم پانزدهم است. 

*شنبه 14 تیر 1399

پرسپولیس – شاهین ساعت 21:00

داور: سیدوحید کاظمی

کمک ها: علیرضا ایلدروم – محمدرضا مدیرروستا

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها