کد خبر : 45851

حمله عجیب و غریب یک داور به فرهاد مجیدی

حمله عجیب و غریب یک داور به فرهاد مجیدی

محسن قهرمانی داور سابق فوتبال کشورمان شدیدا از سرمربی استقلال به خاطر اعتراضش به داور بازی فولاد و استقلال انتقاد کرده است.

به گزارش پارس فوتبال ، محسن قهرمانی که یکی از داوران جنجالی تاریخ لیگ برتر بوده، در مصاحبه با روزنامه شهروند خواهان برخورد سنگین با فرهاد مجیدی شده است.

محسن قهرمانی صحبتهایش را با انتقاد از مجیدی به خاطر استفاده از عارف غلامی شروع کرده است:

” آقای مجیدی، شمایی که این صحبت‌ها را علیه داور مطرح ‌می‌کنی، بازیکنی به نام عارف غلامی را جذب کردی و در ترکیب تیمت قرار دادی که به سادگی خطا می‌دهد و بعد از آن هم بی‌جهت اعتراض می‌کند. جالب این‌ است که یک بازیکن جوان‌تر می‌خواست مانع او شود، اما نتوانست و داور مجبور شد عارف غلامی را به خاطر اعتراض با کارت زرد دوم روبه‌رو کند. بازیکنی که پول حرفه‌ای می‌گیرد، چطور رفتار حرفه‌ای ندارد؟”

محسن قهرمانی دلیل اعتراض شدید مجیدی به سیدعلی را پیدا کرده است:

” او به خاطر کمبودهای تیمش نتوانسته نتیجه بگیرد و حرف‌هایی از روی فشار زده است که باید ثابت شود.”

قهرمانی در ادامه صحبتهایش خواهان برخورد کمیته انضباطی با مجیدی شده است:

” کمیته انضباطی و کمیته اخلاق باید به این اتفاقات ورود کنند و اگر ادعایی که مطرح شده است، وجود خارجی ندارد، فردی که این صحبت‌ها را مطرح کرده است،‌ باید محروم شود. مگر بزرگ‌ترین بازیکنان و مربیان دنیا به خاطر بی‌احترامی به داور محروم نمی‌شوند؟ یادم می‌آید رونالدو دو ‌سال قبل که در رئال بازی می‌کرد، فقط برای داور دست زد و پنج جلسه محروم شد. مگر شما از زیدان بزرگ‌تر هستید که به خاطر یک اعتراض سه جلسه محروم می‌شود؟

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها