کد خبر : 45412

عاملان آخرین قهرمانی استقلال در جنگ رو در رو

عاملان آخرین قهرمانی استقلال  در جنگ رو در رو

سرمربیان تیم های استقلال و فولاد در حالی فردا باید به عنوان دو رقیب روی نیمکت بنشینند که 8 سال پیش در کنار هم توانستند در قهرمانی استقلال در لیگ برتر نقش ایفا کنند.

به گزارش ورزش سه، فرهاد مجیدی و جوادنکونام در لیگ برتر دوازدهم با هم در استقلال همبازی بودند وتوانستند همراه این تیم به مقام قهرمانی در لیگ برتر برسند. آن ها در این فصل و در استقلالی که پر از ستاره های ملی پوش و نامدار بود با گل های حساسی که به ثمر رساندند در قهرمانی استقلال نقش مهمی ایفا کردند.

مجیدی البته تنها 11 بازی برای استقلال در لیگ برتر در آن فصل انجام داد چرا که دیر به تیم اضافه شد او اما سه بار در لیگ برتر برای استقلال گلزنی کرد. او در هفته بیست و چهارم به پیکان، بیست و پنجم به راه آهن و بیست و هفتم به صنعت نفت آبادان گل زد. مجیدی سه گل هم در لیگ قهرمانان آسیا برای استقلال به ثمر رساند و در بازی برابر تیم های الریان و العین در مرحله گروهی و در برابر الشباب عربستان در مرحله یک هشتم نهایی گلزنی کرد. نکته جالب اینجا است که در تمام بازی هایی که مجیدی گل زد استقلال برنده بازی شد.

اما جوادنکونام هم در استقلال لیگ دوازدهم فصل موفقی داشت. او در 27 بازی لیگ برتر 5 گل برای استقلال زد. گل های او در بازی برابر فولاد(2گل)، فجر سپاسی، تراکتور و گهر زاگرس در لیگ برتر به ثمر رسیدند. او سه بار هم در لیگ قهرمانان آسیا برابر الریان ، العین و الشباب گلزنی کرد. در هشت بازی که نکونام در لیگ برتر و لیگ قهرمانان برای استقلال گلزنی کرد ، این تیم شش برد به دست آورد ، یک بار برابر فولاد شکست خورد و یک تساوی هم با الریان به دست آورد.

مجیدی و نکونام که در لیگ دوازدهم با لباس استقلال به مقام قهرمانی رسیدند فردا در اهواز باید به عنوان سرمربی های دو تیم استقلال و فولاد رودرروی همدیگر قرار بگیرند.

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها