کد خبر : 44980

اتهام سنگین امید عالیشاه به رقبا

اتهام سنگین امید عالیشاه به رقبا

امید عالیشاه، بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس گفت: من نمی خواهم به بعضی از تیم ها جسارت کنم اما من فکر می کنم سازمان لیگ باید یک آزمایشگاه خاصی را انتخاب می کرد و تمامی تیم ها در آن جا آزمایش می دادند، مطمئنا این اتفاقات نمی افتاد.

به گزارش پارس فوتبال ، امید عالیشاه در خصوص شرایط و وضعیت آمادگی پرسپولیس گفت:

خداروشکر، من فکر می کنم با توجه به این که لیگ برتر حدود دو یا سه ماه تعطیل بود، اعضای تیم از شرایط خوبی برخوردار هستند. آن ها نشان دادند که حرفه ای هستند و به تمرین و ورزش اهمیت می دهند. آن ها با شرایط ایده آلی برگشتند و در این روز ها تمرینات خوبی داشتیم. امیدوارم تمرینات به همین منوال باشد و برای چند بازی اول آماده شویم و نتایج لازم را بگیریم.

در مجموعه آرشا کلاب تمرین و تفریح داشتید. اوضاع چطور بود؟

من فکر می کنم که مجموعه خوبی است. بعد از چند تمرین پرفشار، ریکاوری خوبی داشتیم. از آن ها تشکر می کنم، امیدوارم بتوانند شرایط را مهیا کنند تا پرسپولیس از مشکلات مالی راحت شود و صدمه نبیند.

چقدر برای شروع لیگ برتر آماده هستید؟

همانطور که گفتم، بچه ها با شرایط ایده آلی برگشتند. کادرفنی تلاش خواهد کرد که شرایط بهتر شود فقط امیدوارم با توجه به زمزمه هایی که هست لیگ تعطیل نشود و شاهد برگزاری دیدار ها باشیم. تمامی لیگ های دنیا از جمله آن هایی که بازی های زیادی باقی مانده بود آغاز شدند و تلاش می کنند تا دیدار ها ادامه یابد. امیدوارم برای ایران هم این اتفاق بیوفتد و لیگمان ادامه پیدا کند.

وی افزود:

واقیعت این است که اگر لیگ برگزار نشود، مطمئنا پرسپولیس باید قهرمان بشود. من به شخصه و مجموعه پرسپولیس دوست داریم که در زمین قهرمان شویم و در زمین قهرمانی را بدست بیاوریم. امیدوارم تا آن زمان کرونا دست از سر ایران بردارد که ما بتوانیم در کنار هوادارانمان جشن بگیریم.

بعضی از تیم ها کرونانمایی کردند و بعد از راستی آزمایی همه خوب شدند!

من نمی خواهم به بعضی از تیم ها جسارت کنم اما من فکر می کنم سازمان لیگ باید یک آزمایشگاه خاصی را انتخاب می کرد و تمامی تیم ها در آن جا آزمایش می دادند، مطمئنا این اتفاقات نمی افتاد اما خدا رو شکر حال آن هایی هم که کرونا گرفته بودند خوب شده و توانستند تمرینات را ادامه بدهند، امیدوارم برای تیمشان مثمر ثمر باشند.

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها