کد خبر : 43623

دستشان به پرسپولیس نمی رسد می گویند لیگ را برگزار نکنید!

دستشان به پرسپولیس نمی رسد می گویند لیگ را برگزار نکنید!

مدافع تیم فوتبال پرسپولیس به خبرورزشی گفت: تنها وقتی از پرسپولیس جدا می‌شوم که پیشنهاد خوب خارجی داشته باشم.

به گزارش خبرورزشی، محمدحسین کنعانی‌زادگان مدافع تیم فوتبال پرسپولیس می‌گوید فکرش را نمی‌کرد مدت زیادی فوتبال تعطیل باشد و از اینکه اعلام شد تمرینات و بازی‌های لیگ برتر به زودی آغاز خواهد شد بسیار خوشحال است. او همچنین معتقد است بعضی از تیم‌ها نگران رتبه خود در جدول هستند و، چون پرسپولیس در آستانه قهرمانی است می‌خواستند لیگ را تعطیل کنند. گفت‌وگوی ما را با مدافع جنوبی سرخپوشان در ادامه بخوانید.

بالاخره فوتبال در آستانه شروع قرار گرفته است.

خدارا هزار مرتبه شکر. واقعاً روز‌های سختی را پشت‌سر گذاشتیم و در این مدت به غیر از کرونا با دوری از فوتبال و دلتنگی آن هم جنگیدیم. واقعاً از شنیدن خبر شروع لیگ خوشحال شدم و امیدوارم این روز‌های دوری هرچه زودتر به پایان برسد و ما دوباره در زمین فوتبال دور هم جمع شویم.

به نظرت آغاز دوباره فوتبال تصمیم درستی بود؟

به هر حال کارشناسان در ستاد مبارزه با کرونا تصمیم‌گیری‌ها را انجام می‌دهند و آن‌ها شرایط را بهتر می‌دانند که مجوز می‌دهند ولی به شخصه فکر می‌کنم برگزار شدن بازی‌ها بهتر از تعطیلی لیگ است. شما می‌بینید در کشور ما همه مشاغل فعالیت‌های خودشان را آغاز کرده‌اند و مردم هرروز سر کار می‌روند. فوتبال هم مثل کار‌های دیگر است ضمن اینکه وقتی قرار است بازی‌ها بدون تماشاگر باشد و دستورات بهداشتی اجرا شود خطر کمتری نسبت به خیلی مشاغل دیگر دارد.

در این روز‌های کرونایی چه می‌کنی؟

اکثراً در خانه هستم و تمرین می‌کنم. من هم مثل خیلی‌ها سعی کردم جایی نروم و بیشتر در خانه بمانم. هر روز با مربی اختصاصی‌ام تمرین می‌کنم تا با شروع بازی‌ها آماده باشم. ضمن اینکه بقیه اوقات بیکاری‌ام را با پلی‌استیشن، فوتبال دستی یا فیلم دیدن می‌گذرانم.

آن‌طور که مشخص است با شروع تمرینات جزو آماده‌ترین‌ها خواهی بود.

خودم هم همین فکر را می‌کنم ولی تمرینات گروهی و داخل چمن با تمرینات انفرادی فرق می‌کند. امیدوارم آن‌قدر آماده باشم تا با شروع بازی‌ها به پرسپولیس کمک کنم.

با وجود اعلام ستاد مبارزه با کرونا، همچنان عده‌ای معتقدند لیگ باید تعطیل شود.

به نظرم همه ما باید از ستاد مبارزه با کرونا تبعیت کنیم و همه چیز را بر‌عهده کارشناسان بگذاریم. ضمن اینکه خب مشخص است که چرا یک عده هنوز دنبال برگزار نشدن بازی‌ها هستند. ما با اختلاف ١٠ امتیاز صدرنشین لیگ هستیم و شانس اول قهرمانی به حساب می‌آییم. آن‌ها می‌دانند در صورت آغاز بازی‌ها دستشان به پرسپولیس در صدرجدول نمی‌رسد و شانسی برای قهرمانی خودشان قائل تیستند به همین خاطر حرف از تعطیلی لیگ می‌زنند. مطمئن باشید اگر آن‌ها صدرنشین بودند و شانس قهرمانی داشتند هیچ‌وقت از تعطیلی لیگ حرف نمی‌زدند. آن‌ها نگران سلامتی مردم نیستند آنها، چون جوابی ندارند که به هوادارانشان بدهند و می‌خواهند ناکامی خودشان را توجیه کنند حرف از تعقطیلی لیگ می‌زنند. ما از اول گفتیم سلامتی مردم مهم است ولی ترجیح می‌دهیم بازی‌ها برگزار شود تا داخل زمین جام بگیریم ولی اگر نمی‌شود لیگ را برگزار کرد مثل فرانسه یا بلژیک باید پرسپولیس به عنوان قهرمان معرفی شود.

گویا استقلالی‌ها از فدراسیون درخواست کردند لیگ بدون معرفی پرسپولیس به عنوان قهرمان به پایان برسد و چهار تیم اول سهمیه آسیایی بگیرند.

این دیگر چه حرفی است یا تعطیلی لیگ را قبول دارند یا نه. نمی‌شود که لیگ تعطیل شود خودشان سهمیه بگیرند ولی پرسپولیس قهرمان نشود! تیم‌های پایین‌تر از خودشان با اختلاف امتیاز یک یا دو نمی‌توانند جای آن‌ها را بگیرند؟ بعد می‌گویند ما نگران سلامتی مردم هستیم و بازی‌ها انجام نشود. خب مشخص است مشکل آن‌ها قهرمانی پرسپولیس است نه چیز دیگری.

با پرسپولیسی‌ها که صحبت می‌کنیم با اطمینان از قهرمانی حرف می‌زنند. فکر نمی‌کنی کمی مغرور شدید؟

ببینید ما همه این موضوعات را می‌فهمیم. می‌دانیم که فوتبال است و هزار اتفاق؛ و هنوز ٩ هفته تا پایان لیگ باقی مانده ولی ما در مورد حال حاضر و شرایط پیش آمده حرف می‌زنیم. جدول لیگ نشان‌دهنده همه چیز است و قدرت پرسپولیس را نشان می‌دهد. متأسفانه یک عده می‌خواهند از آب گل‌آلود ماهی بگیرند و از شرایط به وجود آمده به نفع خودشان استفاده کنند ولی ما پرسپولیسیم با ٤٠ میلیون هوادار که پشتیبان ما هستند مطمئن باشید نه مغرور می‌شویم و نه زیر بار حرف زور می‌رویم. تا ثانیه آخر برای قهرمانی می‌جنگیم تا دل هوادارانمان را شاد و پوکر قهرمانی را به آن‌ها هدیه دهیم. قهرمانی حق مسلم ماست و برای رسیدن به ان از جان مایه می‌گذاریم.

با آمدن کارگزار جدید برای پرداخت پولتان به شما قولی دادند؟

گفتند به زودی پول می‌دهند. ما مدت زیادی است که پولی نگرفتیم و خب همه بچه‌ها روی قراردادشان حساب کرده‌اند. امیدوارم مشکلات به زودی حل شود و دیگر پرسپولیس دغدغه مالی نداشته باشد.

گفته بودی پیشنهاد خارجی داری. قرار است لژیونر شوی؟

پیشنهاد وجود دارد ولی من با پرسپولیس قرارداد دارم هرچند می‌توانم با پرداخت ٢٠٠ هزار دلار جدا شوم. من پرسپولیس را دوست دارم و عاشق هوادارانم. پیراهن این تیم مقدس است و هرکسی آرزوی پوشیدن آن را دارد. دوست ندارم در ایران پیراهن تیمی جز پرسپولیس را بپوشم و تنها درصورتی جدا می‌شوم که پیشنهاد خوب خارجی داشته باشم. این را هم لطفاً بنویسید اگر قرار باشد روزی از پرسپولیس لژیونر شوم حتماً منافع باشگاه را در نظر می‌گیرم تا پرسپولیس متضرر نشود.

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها