کد خبر : 42532

استقلال اسیر نقشه ایتالیایی زرنگ!

استقلال اسیر نقشه ایتالیایی زرنگ!

آندره آ استراماچونی قصد دارد علاوه بر دریافت مطالبات خود، غرامت فصل آینده را هم از آبی پوشان دریافت کند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، آندره آ استراماچونی سرمربی سابق تیم فوتبال استقلال در مدت کوتاه حضورش در این تیم عملکرد خوبی داشت و توانست پس از مدت‌ها استقلال را به صدر جدول لیگ برتر برساند. با وجود نمایش‌های خیره کننده استقلال در دوره مربیگری او و همچنین نتایج این تیم که بازی به بازی بهتر و بهتر می‌شد، استراماچونی تصمیم گرفت ایران را به مقصد ایتالیا ترک و قراردادش را به صورت یک طرفه فسخ کند.  

بدقولی مسئولان باشگاه استقلال باعث شد استراماچونی قید کار در استقلال را بزند و  با وجود حمایت همه جانبه هواداران، حاضر به بازگشت به استقلال نشود.

سرمربی سابق استقلال که دل پری از مسئولان این باشگاه دارد و به گواه خودش و برخی بازیکنان، پیش از ترک ایران بار‌ها به آن‌ها هشدار داده بود، تصمیم گرفت برای دریافت مطالباتش از استقلال به فیفا شکایت کند.  

این در حالی است که استقلال در این پرونده هم شانس چندانی برای موفقیت ندارد و باید علاوه بر پرداخت مطالبات این فصل استراماچونی، غرامتی حدود یک میلیون یورویی را هم بپردازد.

در صورتی که استراماچونی هدایت تیمی را قبول کند، آبی‌ها از پرداخت غرامت سنگین فصل آینده معاف خواهند شد، اما او در ۴ ماه گذشته پیشنهاد‌هایی از برخی باشگاه‌های عربی، ایرانی و حتی برخی تیم‌های حاضر در سری آ داشت که تمام آن‌ها را رد کرد.

ظاهرا مبلغ پیشنهاد‌های قبلی سرمربی ایتالیایی رقم چشمگیری نبوده و به همین دلیل او ترجیح داده در ازای خانه نشینی، مبلغ بیشتری را از آبی‌ها دریافت کند.

سرمربی ایتالیایی در حالی برای دریافت غرامت سنگین از استقلال عزمش را جزم کرده که این باشگاه با شکایت‌های زیادی در فیفا مواجه است و توان مالی برای پرداخت مطالبات شاکیان را ندارد.  

اضافه شدن مطالبات سرسام آور استراماچونی و کادرش به دیگر بدهی‌های باشگاه استقلال، مشکلات مالی این باشگاه را ۲ برابر خواهد کرد. باید دید سعادتمند که به دلیل عملی نشدن وعده اش مبنی بر پرداخت بخشی از مطالبات بازیکنان به شدت مورد انتقاد قرار گرفته، در برابر این بحران چه راهکاری در پیش خواهد گرفت.  

ارسال نظر
نظرات کاربران
دیگر رسانه ها