کد خبر : 42455

زمان واریز وام یک میلیون تومانی خانوارهای باقیمانده

زمان واریز وام یک میلیون تومانی خانوارهای باقیمانده

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: تلاش می‌شود تا پایان این هفته به ۵ میلیون و ۱۸۳ هزار خانوار باقی مانده که پیامک‌های آنها دریافت شده است نیز این تسهیلات ارائه شود.

به گزارش مهر، محمد شریعتمداری با اشاره به کمک‌های دولتی در شرایط کرونایی در قالب تسهیلات قرض الحسنه بیان کرد: این تسهیلات به میزان ۲۵ هزار میلیارد تومان در قالب وام‌های یک میلیون تومانی به ۱۷ میلیون و ۷۰۰ هزار نفر پرداخت شده است. همچنین تلاش می‌شود تا پایان این هفته به ۵ میلیون و ۱۸۳ هزار خانوار باقی مانده که پیامک‌های آنها دریافت شده است نیز این تسهیلات ارائه شود.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی اضافه کرد: علاوه بر اینها ستاد اجرایی فرمان امام (ره)، یک میلیون بسته غذایی، آستان قدس رضوی، ۴۴۵ هزار بسته حمایتی_معیشتی، هلال احمر ۲۵۰ هزار بسته و بنیاد مستضعفان ۵۰۰ هزار بسته را تا نیمه اول ماه مبارک رمضان به دست نیازمندان خواهند رساند.

شریعتمداری در پایان با اشاره به ایجاد سامانه‌های مختلف برای دریافت کمک‌های خیرین اظهار کرد: کسانی که در قضیه کرونا خدمات قابل قبولی را ارائه کنند بر اساس قانون می‌تواند به عنوان هزینه‌های مالیاتی در نظر گرفته شود.

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها