کد خبر : 42042

ماجرای پول «آقای الف» و استقلال؛ ماجرای تکیه بر باد!

ماجرای پول «آقای الف» و استقلال؛ ماجرای تکیه بر باد!

سعادتمند مدیر عامل باشگاه استقلال تهران مدعی شده است فردی با نام الف قرار است به عنوان حامی مالی طلب دلاری برخی خارجی های این تیم را پرداخت کند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، باشگاه استقلال به مدیرعاملی احمد سعادتمند روز گذشته از پرداخت طلب‌های میلیچ و دیاباته توسط یکی از هواداران اروپا نشین این تیم خبر داد.

گفته می‌شود آقای الف مدیرعامل چند شرکت اقتصادی در نروژ است و در سال‌های اخیر بار‌ها اعلام کرده که از باشگاه استقلال حمایت مالی می‌کند و بسته‌های پیشنهاد‌های مختلفی را برای خرید باشگاه آبی‌ها ارائه داده است.

آقای الف ظاهرا خواننده‌ای در کلاب‌های شبانه نیز می باشد و از حامیان باشگاه استقلال محسوب می‌شود برخی شایعات پیرامون وی در مورد اوضاع اقتصادی اش حاکی از آن است او آه در بساط ندارد و معلوم نیست چطور قرار است مشمل استقلال را حل کند.

مدیر عامل استقلال در روز‌های اخیر در خروجی‌های رسمی این باشگاه از وی تشکر کرده است، اما هنوز اثری از تسویه حساب این فرد با شاکیان باشگاه استقلال مشخص نشده است.

میلیچ و شیخ دیاباته به همراه مدیر برنامه هایشان اعلام کرده اند که هنوز پولی از باشگاه استقلال به حساب آن‌ها واریز نشده است. از طرفی بعید نیست سعادتمند وعده‌های آقای الف را باور کرده و اگر این پول‌ها به حساب بازیکنان واریز نشود مدیر عامل آبی‌ها بازی است و این موضوع می‌تواند گاف بزرگی برای سعادتمند محسوب شود.

به هر حال باشگاه استقلال در این مدت با بحران‌های زیادی رو به رو بوده است بحران‌هایی که برخی افراد از آن سو استفاده می‌کنند و به دنبال شهرت هستند و رفع مشکل آبی‌ها برایشان اهمیت ندارد. گفته می‌شود فردی که ادعای خرید باشگاه استقلال را دارد در حساب بانکی اش فقط ۱۳ دلار پول دارد.

ماجرای ۱۳ دلاری که برای جپاروف واریز شد را اکثر هواداران استقلال می‌دانند. در آن موقع قرار بود این هوادار به حساب جپاروف ۱۳ هزار دلار واریز کند، اما او فقط ۱۳ دلار برای بازیکن سابق ازبکستانی آن‌ها واریز کرد.

طبق شنیده‌ها، کمک مالی مستقیم آقای الف که در شبکه‌های ماهواره‌ای فعالیت دارد و ساکن کشور نروژ است، مورد بررسی دقیق نهاد‌های نظارتی قرار می‌گیرد و اگر در بودجه تامین شده از سوی این حامی مالی کوچکترین تخلفی وجود داشته باشد، این فعالیت سعادتمند را تا جایی تحت تاثیر قرار می‌دهد که به احتمال فراوان حتی صلاحیت او از سوی نهاد‌های امنیتی هم رد شود و این مدیرعامل در کمتر از یک ماه پست مدیرعاملی استقلال را ترک کند.

سعادتمند که ادعای پنجاه سال طرفدار استقلال بودن را دارد باید قطعا از این شناخت بیشتری پیدا می‌کرد چرا که شنیده می‌شود این فرد در یکی از شهر‌های دور افتاده اروپا یک رستوران اجاره‌ای دارد و تنها دارایی اش همین است.

آقای الف در گذشته هنگامی که باشگاه استقلال در سازمان خصوصی سازی برای فروش منتظر خریدار بود بسته پیشنهادی با رقم بالایی را به وزارت ورزش و جوانان ارائه داد، اما آنچه شنیده می‌شود با رقم بالا تفاوت زیادی دارد و این فرد بیشتر به دنبال راه اندازی پروژه شهرت است تا کمک به استقلال!

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها