کد خبر : 41490

کدام پرسپولیس قصد تمرین در ورزشگاه کاظمی را داشت؟

کدام پرسپولیس قصد تمرین در ورزشگاه کاظمی را داشت؟

افشین پیروانی، سرپرست و مدیر تیم فوتبال پرسپولیس در تازه‌ترین اظهارات خود و در واکنش به شایعه تمرین بازیکنان پرسپولیس در ورزشگاه شهید کاظمی که کمپ اصلی سرخپوشان به حساب می‌آید، موضوع جالبی را مطرح کرد.

به گزارش خبرورزشی، شایعه شده برخی بازیکنان در ورزشگاه کاظمی و در روز‌های مبارزه با کرونا، تمرینات گروهی را انجام می‌دهند، اما پیروانی معتقد است هیچ‌یک از پرسپولیسی‌ها به کمپ تیم نرفتند و همگی در قرنطینه خانگی حاضر هستند.

او تمام این شایعات را تکذیب کرد. پیروانی در میان صحبت‌های خود اشاره‌ای نیز به حضور یک بازیکن داشت که به ورزشگاه شهید کاظمی رفته و در این مورد گفت: «حتی یکی از بازیکنان پرسپولیس با من تماس گرفت تا اجازه بگیرد و در کمپ کاظمی تمرین کند، آن هم به صورت انفرادی، اما من به او چنین اجازه‌ای را ندادم.»

در مورد بازیکن مد نظر پیروانی، این‌طور شنیدیم که او یک هافبک و وینگر است که سال نسبتاً بدی را پشت‌سر گذاشته و در زمان حضور سه مربی یعنی برانکو ایوانکوویچ، گابریل کالدرون و یحیی گل‌محمدی، معمولاً یک مهره نیمکت‌نشین بود. این بازیکن برای آنکه انگیزه‌هایش در راه بازگشت به ترکیب اصلی را به نمایش بگذارد، راهی ورزشگاه شهید کاظمی شده بود تا تمرینات را به صورت حرفه‌ای‌تر و دور از خانه پیگیری کند. او از پیروانی درخواست تمرین داشت که با پاسخ منفی سرپرست تیم مواجه شد.»

ارسال نظر
نظرات کاربران
دیگر رسانه ها