کد خبر : 41302

جزئیات بیشتر و اسامی از تمرین مخفیانه بازیکنان پرسپولیس

جزئیات بیشتر و اسامی از تمرین مخفیانه بازیکنان پرسپولیس

خبرگزاری ایلنا مدعی شد چند بازیکن پرسپولیس در طول روزهای گذشته، با همدیگر تمرین کرده‌اند.

به گزارش فوتبالی، چند روز قبل بود که اعلام شد چند بازیکن یک تیم، بدون توجه ممنوعیت‌ها درباره برگزاری تمرینات ورزشی، در کنار یکدیگر به محل تمرینشان رفته‌اند و با هم تمرین کرده‌اند.

اگر چه یکی دو کانال تلگرامی در آن مقطع اعلام کردند که بازیکنان پرسپولیس از دستور ستاد مقابله با کرونا در ورزش پیروی نکرده‌اند، اما پایگاه خبری فوتبالی به این دلیل که اطمینانی از صحت این موضوع نداشت، تصمیم گرفت اسمی از پرسپولیس نبرد.

در چنین شرایطی خبرگزاری ایلنا جزئیات جالبی از این ماجرا منتشر کرده و نوشته: چند بازیکن پرسپولیس در روزهایی از فروردین ماه در تمرینات حاضر شده و در ورزشگاه درفشی فر و شهید کاظمی تمرینات گروهی برگزار کردند و اعضایی از کادرفنی هم آنها را زیر نظر داشتند. یکی از این بازیکنان که تا امروز اسمش لو رفته، امیر روستایی، هافبک جوان پرسپولیس است و دو بازیکن دیگر هم یکیشان مدافع با تجربه سرخپوشان است و از دیگر بازیکنان می‌توان از محمد انصاری، احمد نوراللهی، مهدی ترابی و... نام برد"

حالا باید دید باشگاه پرسپولیس چه واکنشی به خبر این خبرگزاری نشان خواهد داد و آیا ادعای مطرح شده درباره تمرین کردن چند بازیکنش را تکذیب خواهد کرد؟ امروز افشین پیروانی در گفتگو با خبرورزشی اعلام کرده تمرین چند بازیکن پرسپولیس صحت ندارد.

از طرف دیگر اگر این خبر صحت داشته باشد، احتمالا باید منتظر برخورد وزارت ورزش و فدراسیون فوتبال باشیم چرا که پیش از این وزارت ورزش از برخورد انضباطی و قضایی با باشگاههایی خبر داده که در روزهای ممنوعیت برگزاری تمرین، این ممنوعیت را رعایت نکنند.

 البته این احتمال هم وجود دارد که مدیران باشگاه پرسپولیس اطلاعی از تمرین چند بازیکن تیمشان نداشته باشند.

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها