کد خبر : 40577

بازیکن سابق استقلال و پرسپولیس از کابوس کرونا گفت

بازیکن سابق استقلال و پرسپولیس از کابوس کرونا گفت

بازیکن اسبق سرخابی های پایتخت گفت: بیماری کرونا بسیار خطرناک است و تمام بدن را درگیر می‌کند. ۱۵ روزی که درگیر این مریضی بودم برایم مثل کابوس بود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، میثم بائو بازیکن اسبق تیم‌های استقلال و پرسپولیس در رابطه با ابتلا خود به ویروس کرونا و شکست دادن این بیماری اظهار داشت: ابتدا جا دارد از همه مردم ایران به خاطر دعای خیرشان برای بهبودی من تشکر کنم.

او ادامه داد: اواسط بهمن ماه وضعیت عمومی من دچار مشکل شد، ولی علائم جدی نداشتم. از حدود ۱۶ روز پیش علائمی شبیه آنفلوانزا در من پدیدار شد. وضعیت گوارشی من مساعد نبود. دل درد و کمر درد داشتم. بعد ۵ روز دستگاه تنفسی من دچار مشکل شد و اکسیژن خون من به ۸۰ رسید.

بائو افزود: دیروز اکسیژن خون من به حالت عادی بازگشت و بعد از ۵ شب از بخش مراقبت‌های ویژه به بخش عادی منتقل شدم. در حال حاضر از بیمارستان مرخص شده و در قرنطینه خانگی به سر می‌برم.

بازیکن پیشکسوت فوتبال کشورمان خطاب به مردم ایران گفت: بعضی‌ها فکر می‌کنند این بیماری مخصوص افراد مسن است که این تفکر اشتباهی است. از مردم می‌خواهم از خانه‌های خود خارج نشوند، چون این بیماری به شدت خطرناک است. نمی‌خواهم مردم را بترسانم، ولی باید بدانند این بیماری تمام بدن را درگیر خود می‌کند.

او ادامه داد: مردم تصور کنند با مشکل شکستگی پا مواجه اند و نمی‌توانند یک ماه از خانه خود خارج شوند. مخصوصا کسانی که بیماری‌های خاص و تنفسی دارند. من که فردی سالم بودم این ۱۵ روز مانند کابوس برایم گذشت. از مردم می‌خواهم مسائل بهداشتی را رعایت کنند.

 

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
دیگر رسانه ها