کد خبر : 40527

بازیکن سابق استقلال به دنبال بازیگر سینما شدن (عکس)

بازیکن سابق استقلال به دنبال بازیگر سینما شدن (عکس)

انتشار تصویری از آرش افشین ستاره سابق فولاد خوزستان و استقلال در فضای مجازی بحث درباره این بازیکن را بالا برده است.

به گزارش ورزش سه، آرش افشین مهاجم خوزستانی سابق تیم ملی که بعد از جدایی افشین قطبی از فولاد در تیم دیگری بازی نکرد و در این فصل فوتبال ایران غایب بوده ، درباره دوری اش از فوتبال می گوید : راستش را بخواهید در ابتدای فصل چند پیشنهاد داشتم اما منتظر پیشنهادات بهتر ماندم و وسواسم باعث شد که نتوانم به تیمی بپیوندم و فکر می‌کنم بهتر بود که تصمیم سریع‌تری می‌گرفتم، در نیم‌فصل نیز با چند تیم صحبت کردم که بازهم ترجیح دادم که با آن شرایط انتخاب نکنم و تمرینات اختصاصی خودم را دنبال کنم.

افشین مهاجم رامهرمزی سابق تیم‌ملی درباره شرایط کنونی جامعه و درگیری با ویروس کرونا گفت: راستش را بخواهید در اهواز و حتی رامهرمز که خانه پدری‌ام است ، مردم خیلی خوب رعایت می‌کنند، این چند وقت بیشتر در خانه هستم کتاب می‌خوانم، چند وقتی است که آموزش زبان انگلیسی را نیز شروع کرده‌ام. فیلم هم در این مدت زیاد دیده‌ام و البته سریال هم نگاه می‌کنم تا اینگونه وقتم بگذرد.

وی افزود: تمرینات را نیز در خانه انجام می‌دهم و شاید بعضی وقت‌ها همراه با بختیار به بیرون از شهر یا پارک جنگلی خلوتی برویم و تمرینات هوازی را انجام بدهیم، البته در کنار یکدیگر سعی می‌کنیم تمامی نکات ایمنی را رعایت کنیم.

افشین همچنین درباره عکس‌های مدلینگی که بعضاً از وی در فضای مجازی پخش شده، گفت: امین صالحی‌فرد زحمت عکاسی از مجموعه آکادمی مارا بر عهده دارد و این عکس‌ها هم زحمت اوست، فکر خاصی پشت این عکس‌ها نبود و تنها می‌خواستم که یک آرشیو خوب داشته باشم. اما وقتی این عکس‌ها در اینستاگرام گذاشتم، خیلی‌ها به من پیام دادند که چرا مدل نمی‌شوی و یا چرا بازیگر نمی‌شوی. 

افشین در این‌باره گفت: قطعا اگر پیشنهاد خوبی از طرف شرکتی بشود، قطعا مدلینگ را امتحان خواهم کرد. بازیگری را هم دوست دارم اما صحبتی در این‌خصوص نشده و قطعا اگر حرفی باشد و کسی بیاید چرا که نه. مگر آقای پژمان جمشیدی در این عرصه موفق نبود؟ البته در کنار این دو، قطعا فوتبالم را ادامه خواهم داد و انشالله پس از پایان این ویروس، در فصل بعد حاضر خواهم بود و سخت‌گیرانه به انتخاب‌هایم نگاه نخواهم کرد چراکه انگیزه زیادی برای موفقیت دارم.

آرش افشین مدلینگ بازیگر

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها