کد خبر : 39380

پرسپولیس با چقدر از این جهنم فرار می کند؟

پرسپولیس با چقدر از این جهنم فرار می کند؟

محمدحسن انصاریفرد و اعضای هیات مدیره سرخ در یکی از حساس‌ترین مقاطع تاریخ باشگاه پرسپولیس قرار گرفته‌اند؛ جایی که مدیرعامل کنونی این باشگاه باید امیدوار باشد با تامین یا توافق با طلبکاران مانع از تکرار اتفاقات دوره قبلی مدیریت خود در این باشگاه در خصوص کسر امتیاز یا محرومیت نقل و انتقالاتی شود.

به گزارش پارس فوتبال ، بعد از ماریو بودیمیر که اولین حکم علیه این باشگاه بود که طی روزهای اخیر آلارم ایمیل این باشگاه را به صدا در آورد، اکنون گابریل کالدرون و برانکو ایوانکوویچ نیز در نوبت دریافت مطالبات چند صد هزار دلاری و یورویی خود قرار دارند تا باشگاه وارد یک فاز تازه از بدهی خود شود. در کنار این افراد باید از نیلسون کوره آ و همچنین فرناندو گابریل نیز نام برد که احکام خود را در برابر باشگاه پرسپولیس دریافت کرده‌اند.

بودیمیر با احتساب مبالغ دیرکرد خود اکنون نزدیک به ۵۰۰هزار دلار طبق حکم فیفا از پرسپولیس مطالبه کرده و نیلسون نیز ۱۰۰ هزار دلار در کنار فرناندو گابریل با ۲۳ هزار دلار در ابتدای صف قرار گرفته‌اند. بعد از آن نوبت به گابریل کالدرون می‌رسد که علاوه بر مطالبه ۳۰۰ هزار دلاری خود در قبال باقیمانده قرارداد نیم فصل ابتدایی، گفته می‌شود ۲۵۰هزار دلار نیز غرامت درخواست داشته است. حکم برانکو ایوانکوویچ نیز شوک بزرگی برای پرسپولیس محسوب می‌شد و در حالی‌که برانکو پیش از این در قبال تهدید محمدحسن انصاری‌فرد اعلام کرده بود که فیفا حکمیت این پرونده را عهده‌دار خواهد بود اکنون با حکم یک میلیون یورویی خود آنها را به شوک فرو برده است.

در شرایط فعلی مدیران این تیم به حداقل ۲ میلیون دلار ارز برای فرار از شرایط کنونی و پرداخت بدهی‌های دردسرساز نیاز دارند.

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها