کد خبر : 38846

اعتراف سنگین مدیر استقلال: 50 درصد ایران پرسپولیسی هستند

اعتراف سنگین مدیر استقلال: 50 درصد ایران پرسپولیسی هستند

عضو مستعفی هیئت مدیره استقلال گفت: استقلال را بدون این که یک ریال پول از کسی بگیرم، به دوبی و دوحه فرستادم.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، عبدالرضا موسوی عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال در خصوص استعفای خود از این هیئت اظهار داشت: من استعفایم را اعلام کردم.

البته برخی دوستان مانند فتح الله زاده تاکنون ۶ بار استعفا دادند. خلیل زاده روز گذشته از قول وزیر به یکی از دوستانم پیغام داد که وزیر ورزش استعفای من را پذیرفته است. البته از صحت این موضوع اطلاعی ندارم.

هیئت مدیره در این مدت تنها یک جلسه، آن هم با اصرار من برگزار کرد

موسوی درباره دلیل اصلی استعفا از هیئت مدیره گفت: اراده‌ای برای حل مشکلات باشگاه استقلال وجود ندارد. این اراده باید از طرف وزیر ورزش باشد که اصلا نیست. حدود ۲۰ روز از ابلاغ حکم عضویت من در هیئت مدیره می‌گذرد. البته از طریق کتبی حکمی به من ندادند و این موضوع را از رسانه‌ها شنیدم. تا زمانی که من استعفا دادم، حتی یک جلسه هم در هیئت مدیره باشگاه برگزار نشد. تنها یک جلسه با اصرار من برگزار شد. تمام واقعیت‌ها را باید بگویم. حالا برخی‌ها می‌گویند که اسم پرسپولیس را می‌بری، اما من در توانایی‌های تیم خوب و پرتماشاگر پرسپولیس شک ندارم و به آن‌ها احترام می‌گذارم. حتی اگر یک روز این باشگاه از من کمک بخواهد، دریغ نخواهم کرد. با این وجود تمام عالم و آدم می‌دانند که تمایلات وزیر ورزش پرسپولیسی است.

۵۰ درصد ایرانی‌ها طرفدار پرسپولیس هستند و نمی‌توانم آن‌ها را نادیده بگیرم

 او در ادامه گفت: برخی هواداران استقلال در اینستاگرام از من انتقاد می‌کنند که چرا این حرف‌ها را میزنی. حتما پرسپولیسی هستی. من برای پرسپولیس احترام قائلم، زیرا تیم کشورم است و ۵۰ درصد مردم ایران طرفدارش هستند. من نمی‌توانم به نیمی از مردم کشورم بی اعتنا باشم و به آن‌ها احترام نگذارم. طرفدار استقلال هستم، اما به ثبات پرسپولیس و بازی روان این تیم احترام می‌گذارم. پرسپولیس پتانسیل بالایی دارد، اما این یک بحث جدا است و بحث دیگر که برای من قطعیت پیدا کرده، این است که اراده‌ای برای حل مشکلات استقلال وجود ندارد.

به وزیر گفتم در صورتی به استقلال می‌روم که اختیار داشته باشم

عضو مستعفی هیئت مدیره باشگاه استقلال گفت: یک ژانویه با دعوت وزیر خدمت او رسیدم و در صحبت‌هایی که با او داشتم، گفتم که می‌توانم هزینه یک فصل استقلال را هم تامین کنم، اما بحث ما این بود که وزیر گفت من ۴۸ ساعت مهلت می‌خواهم و من به او اعلام کردم در صورت عضویت در هیئت مدیره باشگاه، باید اختیار داشته باشم و این طور نمی‌شود که فقط هزینه کنم، زیرا ساختار باشگاه باید اصلاح شود و ظلم‌هایی که از طرف نزدیکان یا دیگران به این تیم شده، نباید ادامه پیدا کند. البته فعلا نمی‌خواهم اسمی بیاورم و اجازه دهید فعلا از کسی اسم نمی‌برم. ۴۸ ساعت به ۲ ماه تبدیل شد و من در این مدت ۲ بار استعفایم را تقدیم وزیر ورزش کردم و ۲۳ بار حضوری نزد او رفتم.

اگر من نبودم، تیم می‌توانست به دوبی برود؟

موسوی افزود: شب قبل از مجمع نزد وزیر بودم و ۲ ساعت و ۴۰ دقیقه با او صحبت کردم. وزیر تا دم در با من آمد و از من خواست استعفا ندهم تا ۴۸ ساعت آینده تصمیم بگیرد. خدا را شاهد می‌گیریم که واقعیت‌ها را می‌گویم و معامله‌ای که کردم با خدای خودم بوده است. اگر موسوی نمی‌آمد، آیا استقلال می‌توانست به دوبی برود. استقلال را بدون این که یک ریال پول از کسی بگیرم، به دوبی و دوحه فرستادم.

ارسال نظر
نظرات کاربران
دیگر رسانه ها